La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña con niños > on acampar amb nens per st joan?

Montaña con niños

volver al indice del foro.

Wednesday 26 may 2010 - 10:23:23

on acampar amb nens per st joan?

Hola

per sant joan voldria portar les meves nenes de 4a i 7a a acampar i dormir en tenda una o dues nits. M´agradaria si em poguessiu dir alguna zona que estés bé al pirineu o prepirineu per poder acampar i que estigui a màxim 1h-1,5h del cotxe.

que el lloc fos maco, algun riuet, zones tranquil.les... bé muntanya!

gràcies

  

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Friday 28 may 2010 - 13:03

 
Wednesday 26 may 2010 - 11:13
1h. - 1.5h. d´on?

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 26 may 2010 - 11:34
Pot ser no he estat massa clar.

volia dir que des d´on es pot deixar el cotxe calgui caminar com a màxim 1-1,5h per poder trobar el lloc d´acampada.

merci

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 26 may 2010 - 12:32
Jo et recomanaria el prat de Cadí, a poc mes d´una hora del poble d´estana, als peus de la cara nord de la serra del cadí.

És un prat d´herba, rodejat de boscos espectaculars i s´arriba facilment per senda marcada. Per aqui pots trobar moltes fotos possant prat del cadi al buscador.

Salut

PD: No se com esta el tema dels permisos, ja que es un parc natural, pero vaja, espero no estar incitant a saltarse la normativa.

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 26 may 2010 - 14:11
Jo també et diria la vall de Tristaina o la de Pessons, a Andorra, plens d´estanys, sense problemes legals per a acampar.
Però vaja, de llocs bonics n´hi ha moltíssims: 1r estany de Bessiberri, 1r llac d´Alba, prop de la Renclusa...

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 26 may 2010 - 15:10

Weeee, bon dia Monanem

El meu lloc preferit ultimament per anar amb tota la Pekelandia és Tautavel, (a frança), hi ha gorgs preciosos, rius per banyar tranquilament, bon mejar, zones d´escalada facils i dificils amb un bon pla a peu de vies, història, prehistòria i atractius museus del vi i de la història. Hi ha mil petites rutes. campings petits i realment econòmics amb piscina i minimes instalacions.  ...  (Amb un amica de sort, si no està ocupat) també hi ha recons per a poder acampar lliurament.

Amb una altra idiosincrasia, però un bon lloc també per les dates, (recordant la Flama del canigó) acampar sota el canigó a la zona lliure de Refugi de Cortalets.... bonica excursió ... aigua, olor a estiu i aire fresc... i què més dir que ja no s´hagi dit del lloc amb el temps, jejejje... 

QUO ...amb esperit de revetlla... PuM, pumm, pum!


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 28 may 2010 - 13:03
Moltes gràcies a tots per les vostres respostes.

El que si sé és que a Prat Cadí no es pot acampar i a Andorra tampoc està permès tot i que són més permissius i deixen fer-ho al voltatnt dels refugis, ja que ho he consultat en aquest mateix forum!

molt agraït per la informació!

   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies