La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña con niños > millor motxilla per dur nens a l´esquena

Montaña con niños

volver al indice del foro.

Thursday 20 january 2011 - 20:41:02

millor motxilla per dur nens a l´esquena

Hola,

el meu marit i jo fem muntanya habitualment i ara que tenim una nena d´1n any volem reactivar-nos.

Hem estat mirant motxilles per dur-la a ella, la deuter kid air confort i he lloegit que es clava noseque a l´esquena si es ample (el meu marit es ample). podrieu aconsellar-me´n algunes mes que siguin comodes per nosaltres i per la nena?

 

merci!!!!

  

expandir todo contraer todo 8 Respuestas Última respuesta Tuesday 9 august 2011 - 22:24

 
Thursday 20 january 2011 - 21:14
Nosaltres tenim una Vaude "superlight" o alguna cosa així, de la mateixa marca n´hi ha una de més pesada pero no crec que valgui la pena, respecte les vaude, son més barates, o estaven d´oferta, pero el sistema de parasol es més cutre. A la deuter es fixe i a la nostra va amb varilles tipu tenda de campanya i es una mica engorrós. El nen va super content i es fot unes migdiades que te cagas..
Apa salut

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 24 january 2011 - 20:59
moltes gracies, pendre nota! :)

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 24 january 2011 - 22:09
Nosaltres tenim una deuter semblant a la vostra i una manduca (http://www.crianzanatural.com/prod/prod395.html).
Al principi sempre sortíem amb la deuter. Fins que un dia vam provar de sortir amb la manduca.
Comparant les dues, ara que els nanos ja han crescut una mica més (4 i 2 anys), crec que la manduca em resulta molt més còmoda. Va més enganxada a l´esquena i és més similar a portar una motxilla. Amb la deuter em feia més mal l´esquena perquè el pes queda més separat (suposo que deu ser això, un tema de centres de gravetat).
Per sortides curtes ens va perfecte, fins i tot ara per portar al de 4 anys. A més pots portar davant o darrere segons convingui.
Sí que és cert que la deuter té més "aire"i materials per no suar tant (pares i fills), butxaquetes i el nen té una mica més de perspectiva (i pateix més si fa vent també). Tot i que amb un any segur que dorm gairebé tota l´estona i se la bufa el paisatge.



   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 10 march 2011 - 13:13
Bon dia.
No se si ja és massa tard per respondre. Jo li aconsellaria d´anar a una botiga assortida i provar-les carregades (amb la nena). Jo tinc la que ha esmentat i no tinc queixa. Pel que fa al centre de gravetat o a la separació de l´esquena, és qüestió de trobar mitjançant la regulació de les corretges, la més adient pel seu cas (com en el cas de les motxilles ´normals´, el primer que s´ha de regular una vegada posada, és el cinturó lumbar i descarregar la majoria del pes en aquesta zona).
Salut!.

   Ocultar todas las respuestas      
Friday 8 july 2011 - 16:31
Hola!

Soy mamá de dos peques a los que llevo diariamente en portabebes, viajo y me desplazo con ellos a la espalda. Tambien instructora de porteo y tengo una web especializada en portabebes ergonómicos que permiten llevar a tu bebe hasta los 20 Kg con total comodidad.

Si no los conociais os vais a sorprender gratamente, ya que son comodisimos tanto para la persona que lo lleva como para el niño ya que va sentado en una postura fisiologicamente correcta.

Cuando los probeis clamareis al cielo por no haberlos conocido antes :-) y es que todos los papis viajeros hacen lo mismo en mis talleres,  cuando vienen de usar esos armatostes llamados portabebes.

De verdad, fuera broma, leed la informacion de interes, teneis videos demo y reviews si clickais en el icono de you tube.
Valoradlo por vosotros mismos.

La web: www.esperandounbebe.com

Un abrazo





   Ocultar todas las respuestas      
Friday 8 july 2011 - 17:01

Hola!

Vaig a ficar cullerada! Com a dit Alpha, jo vaig anar a la votiga amb el nen i les vaig provar totes, i després també amb un nen més gran que el meu, que teníen de prova ;b (era d´una alra clienta...).

El fet és que de les que vaig provar, la única que em va fer el pes de debò va ser la Deuter Kid Comfort III, tant per a mí com per al nen. Les altres no m´agradava l´emboatat de l´esquena, ni la subjecció. d´Acord que és una pasta, però et puc dir que ja pots fer kilòmetres i desnivell. El nen va de conya, té un coixí frontal per que dormi a gust (es treu per rentar) i a una butxaca del cinturó porta un mirall per que vegis com va el nen (una pijada, però molt útil), sistema d´hidratació, i el parasol integrat.

Jo he fet un munt d´hores de muntanya (als 10 mesos vàrem fer el Circ de Colomers), amb grimpades i equipats, i genial.


 


   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 9 august 2011 - 17:30
hombre yo sea como sea la mochila, no dejaria que la llevara ella... si es porque le hace ilusion o por llevar algo de "adorno" bueno, pero nada mas... no se, es mi opinion

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 9 august 2011 - 22:24
els nens pesen força (i van augmentant) i es mouen... per al meu gust, la motxilla te que tenir un bon xasis, i que el nen tingui una mica d´ espai entre tu i ell...

jo he tingut dues deuter, i vaig quedar força content. la kid confort, i la kid confort II. jo soc força gran, i mai vaig notar que es clavs res mes que les patades de les nenes... queden alts, i aixi tenen alguna visio....

la primera la vaig petar, la nena ja pesava uns 20 kg i les varilles es van torçar.

ells van comodes i el parasol / paraigues es molt complet 

les vaude tenen una molt bona pinta.no et sabria dir si son millors o pitjors, crec que son molt semblants

sobre el canguro que et recomana la companya, nomes et puc dir que es un altre concepte... no se com funciona quant es fan mes grans.quant son petits els canguros aquests van força be, pero quant creixen i es volen moure... doncs sincerament, no  ho se...



   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies