La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña con niños > Sortides amb nens

Montaña con niños

volver al indice del foro.

Tuesday 3 january 2012 - 09:33:57

Sortides amb nens

Hola a tothom!


Sóc Ferran García; tinc un fill de 10 anys (l´Ilia) i els dos vivim a Terrassa; m´agradaria trrobar persones que, amb circumstàncies similars, volguessin fer sortides de muntanya pels voltants i també més lluny.

Salutacions.

Ferran.

  

expandir todo contraer todo 9 Respuestas Última respuesta Saturday 14 january 2012 - 18:17

 
Tuesday 3 january 2012 - 09:36
Hola Ferran,

perque no us apunteu??, a veure si mica en mica arrenquem un bon grup.


salutacions
jordi

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 4 january 2012 - 10:21
Què tal, Jordi?

És una proposta molt interessant; el que passa és que aquest dissabte treballo, però tinc posibilitats de fer el que anomenen un "canvi de festa" amb algun company; a finals d´aquesta setmana tindré segurament una resposta.

Salutacions.

Ferran.

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 4 january 2012 - 10:23
Ok perfecte!! 
   Ocultar todas las respuestas      
Friday 6 january 2012 - 23:12
Bona nit, Jordi!

Acabo de fer la inscripció per la sortida del dia 14 per l´Ilia i per mi (encara no és 100% segur el tema del canvi de festa. però gairebé).

Ens veiem,

Ferran.

   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 8 january 2012 - 20:33
ok perfecte...a veure si hi ha sort!!

   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 8 january 2012 - 20:38
Hola Ferran!!
Em dic Eva i soc de moià.Tinc 2 fills un de 12 i una nena de 9 anys.
M´agraderia poder fer alguna sortida amb els nens,no gaire complicat,que la meva filla no es molt caminaire,i li estic introduint a poc a poc.
Fins aviat!!
Atentament:  Eva

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 9 january 2012 - 11:36
Què tal, Eva?

Ostres, que bé!!
Mira: aquest proper dissabte hi ha una sortida a la que l´Ilia i jo ens hem apuntat; potser, però, seria massa llarga per la teva filla, ja que són 12 quilòmetres; el cap de setmana dels dies 21 i 22 de Gener jo tinc festa i, si vols, podriem buscar alguna sortida asequible (una matinal, per exemple, i sense massa desnivell); si et sembla bé, em dius alguna cosa, i miraré de preparar-ho.
Salutacions.

Ferran.

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 9 january 2012 - 13:12
Hola ferran!!
En principi no tinc res els dies 21 i 22 de gener,et sembleria bé anar prop de manresa? jo no conec gens terrassa. Ja ens posarem en contacte. Moles gràcies
Atentament Eva


   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 14 january 2012 - 18:17
Bona tarda, Eva!

Ara ja fa una estona que hem arribat de la sortida de Centelles; l´Ilia ho ha passat molt bé i, segons ell, no està pas cansat ¿?.
De cara a concretar per la setmana que ve, no hi ha cap problema en buscar alguna ruta a prop de Manresa; et dóno la meva adreça de correu per si vols que ho concretem d´aquesta manera: nikolai_olga@telefonica.net 

Una abraçada,

Ilia i Ferran.

   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies