Busco gente, Encuentros, Quedadas
Hola sóc una noia de 27 anys que viu al Baix Llobregat. Busco gent per fer sortides tant entre setmana com caps de setmana (mentre no trobi feina) d´alpinisme, alta muntanya, esqui de muntanya, escalada... el meu nivell d escalada no pasa del sisé, i justillo, tot i que fa temps k escalo. Tinc experiencia en muntanya pero per temes de curro fa temps k no en fai i ara estic fluixeta, aixi k busco gent k més o menys estiguem al mateix nivell, k disfruti de la natura sense competitividad i sanament, amb intenció de fer cordades chules.
12 Respuestas
Última respuesta Sunday 22 april 2012 - 18:44
Hola Sonia, me llamo Alex y tambien busco grupo para salidas de montaña, la alta montaña nunca e tenido la oportunidad de probar, salgo mucho a correr por montaña y me e iniciado en la escalada deportiva, me encantaria poder conectar con un grupo que le encante la naturaleza y el deporte, te dejo mi dirección y ya me diras, gracias. alexpalacinbernal@gmail.com.
Hola Sonia i Alex,
jo tampoc he fet massa alta muntanya, però lo poc que he fet ho he disfrutat a tope. D´escalada també n´estic aprenent... com a molt V+
També faig BTT i m´apunto a qualsevol activitat que feu a la muntanya.
Us deixo el meu mail: xocolitana@gmail.com
Verònica
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.