La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas > Escalada voltants de Girona 26/04

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Monday 25 april 2016 - 15:38:49

Escalada voltants de Girona 26/04

Algu s anima per anar a trepar dema o dimecres? Escalava 6a i algun 6b encara que ara porto gairebe 3 mesos sense activitat. Tinc vehicle, corda, cintes i estic a girona.


Salut!

  

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Friday 16 june 2017 - 17:17

 
Monday 23 january 2017 - 09:28
Ei! Veig que fa temps d'aquest missatge però jo també sóc de Girona i busco companys d'escalada, tinc nivell baix V+, material i vehicle! Fa uns mesets que no escalo i ja en tinc ganes! Aquest finde, per exemple, tinc lliure!

Per qualsevol cosa missatge privat! :)

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 4 april 2017 - 08:03
Hola...soc de Ripoll i també busco companys d'escalada. Si algún dia veniu per Ripoll podriem quedar...per aqui hi han moltes vies! El meu nivell es V+ iniciant-me amb ganes de millorar  :) Salut!
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 11 april 2017 - 13:22

Boneees!! Jo soc de girona i tamb busco compis per sortir per la zona, jo puc dijous i diumenges tot el dia i div per la tarda,

Fins aviat ;)


Editado: 11-04-2017


   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 30 april 2017 - 17:06
Buenas! soy de tordera y me gustaria iniciarme en la escalada a si que me apunto a lo que sea! tengo experencia en ferratas y montaña, probe la escalada y me gusto a si que si alguien se anima!  tengo cuerda, material y vehiculo...
662383185


Editado: 30-04-2017


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 16 june 2017 - 17:17
Hey Peña jo demà a la tarda per Ogassa, qui s'apunta???


   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies