La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas > MUNTANYA ENTRE SETMANA 'VETERANS'

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Friday 10 june 2016 - 07:01:08

MUNTANYA ENTRE SETMANA 'VETERANS'

Hola, de zona Badalona, surto entre setmana a fer alta, mitja muntanya o senderisme, també BTT. Tinc in mente per exemple fer els Pics de Racó Gros i Racó Petit des de Núria.

La meva edat: 62 (però no ho semblo eh!)Salutacions.

  

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Monday 14 november 2016 - 12:54

 
Friday 10 june 2016 - 23:06
T'acompanyaria a Racons, però en festiu..... també visc a Badalona i sóc una mica 'veterà'......
   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 11 june 2016 - 07:05
Si us va bé passar-me el mail us puc enviar les propostes i quedar. El meu: eliesteo@gmail.com
   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 11 june 2016 - 21:32
Tinc 62 anys em jubilaré el proper mes a partir de setembre m'agradaria fer sortides entre setmana tinc experiencia en muntanya, encara que el limiti és l'edat física però no mental, t'envio el meu contacte per email.
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 8 november 2016 - 18:12
Hola Elies.
Desde Girona.
Jo també passo dels 60 (62).
T'he enviat un correu.

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 14 november 2016 - 12:54
Ep bon dia a tots, poc a poc m'acosto a la seixantena, de moment 56. 
Visc a Manlleu (osona)
T'envio un correu 

Salut

   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies