La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas > gent per fer muntanya

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Tuesday 29 november 2016 - 19:26:05

gent per fer muntanya

Hola que tal?


soc un noi de Cerdanyola de 32 anys. Últimament em dedico a córrer però no vull deixar de banda la muntanya..tinc ganes de fer coses facils a l'hivern, ja que no tinc gaire experiència en alta muntanya invernal .de cara al bon temps pirineus, crestes facils..alps...m'agradaria trobar gent mes o menys de la meva edat amb inquietuds similars i passió per la muntanya!

si us animeu podeu escriure m aquí o al mail.m'agradara llegir-vos. Fins molt aviat.

jsolagran@gmail.com

  

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Thursday 15 december 2016 - 12:35

 
Wednesday 7 december 2016 - 20:28
Hola, 

Jo soc de sabadell! He estat paradeta un temps per motius personals.. i els últims mesos lesionada.. Si fas algo asequible m'apunto!! Tinc 30 anys i aquests dies la meva idea es dedicar-me a camperitzar la furgo!

   Ocultar todas las respuestas      
Friday 9 december 2016 - 17:02
Hola, de BCN, 37 anys, podem muntar cosetes!
   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 11 december 2016 - 17:41
Hola! jo tinc 32 i també voldria fer alguna sortida!

   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 11 december 2016 - 19:06
T he enviat un privat Elena!

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 15 december 2016 - 12:35

Hola, em dic Igor de Barcelona, si feu alguna sortida a piri m'agradaria apuntar-me.  Porto molts anys fent muntanya així que cap problema.

;-)



   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies