La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas > Sortida estiu al Cerví

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Monday 13 february 2017 - 17:23:03

Sortida estiu al Cerví

Bones! Sóc de Barcelona i tinc 35 anys.
Us escric perquè m'agradaria anar a fer el Cerví el proper estiu i estic buscanat algú amb qui anar-hi, ja sigui per fer una o varies cordades, això sí, sense guia.
Per això, busco algú amb disponibilitat d'una setmana al juliol o agost, amb ganes i nivell tècnic adequat per a realitzar l'ascens.
M'agradaria trobar algú aviat per poder fer una mica de muntanya abans d'anar-hi. A veure si algú s'hi anima!!!
Per qui hi estigui interessat, poseu-vos en contacte amb mi i xerrem: kcapseta@gmail.com

Salut!

  

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Saturday 25 march 2017 - 09:27

 
Tuesday 14 february 2017 - 09:00

Hola

jo estic pensan d,anar-hi aquest estiu, m,agradaria fer la travessa lion-hornli ,encara que de moment no es segur

seria ultims de juliol- prinçipis d,agost

pero jo ho fare amb guía,ja l,intentat dues vegades i veig que es un çim bastant serios i preferixo anar amb algu que coneixi be la ruta

molta gent a pringat per no coneixer be el cami

fare aclimataçio amb algún cuatremil senzill aprop(el castor per exemple)

soc de Barna tambe

David (51 tacos)



   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 15 february 2017 - 11:06
Hola David,
Més o menys tenia pensat el mateix, anar-hi una setmana a finals de juliol o agost, fer cim 'facil' per aclimatar i fer Cervi, inicialment per la hornli. Però no m'agrada fer munatanya amb guia. Si t'ho repenses en parlem, sinó espero que ens poguem trobar al cim per celebrar-ho!!!! :)

Salut!

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 15 february 2017 - 23:04

Hola

una opçio algo mes barata es nomes fer el çervi amb guía,l,aclimataçio es far per conte propi

es clar que el çervi es fa 1 guía-1 client,dues personas serian dos guias

pero be,no deixa de ser una pasta, al menys 800 euros

pero crec que com a minim es te que anar amb algu que coneixi be la ruta,sobretot al prinçipi que se surt de nit,conec gent que s,ha perdut a l,iniçi i no en fet çim

aviam si ens veiem alla!!

salutaçions


   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 february 2017 - 12:46
Tengo pensado hacer mnt blanc,cervino y Monte Rosa en el mismo viaje. La aclimatación la haré primero en el mont blanc asi que no debe haber problemas para el Cervino que me gustaría hacer en segundo lugar.Tampoco me interesa guia. Soy de Sabadell.
Si te interesa dime algo! 
Saludos

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 march 2017 - 12:28
Hola "manci86", escribeme por mail y hablamos si quieres.

Salut!

   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 25 march 2017 - 09:27
Hola,

Jo tambe estic interessat en fer el Cervi aquest estiu, preferiblemnet per la aresta  de Lion, per  Cervinia, tinc nivell i materials necessari, 50 anys.

Jordi

   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies