La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas > Sortides entre setmana per veterans

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Sunday 19 november 2017 - 21:34:53

Sortides entre setmana per veterans

Zona Barcelonés. Surto sovint sol a fer mitja o alta muntanya, tot l'any així com BTT amb certa exigència des que em vaig prejubilar. Si cal sortir un dissabte, també. 

  

expandir todo contraer todo 13 Respuestas Última respuesta Wednesday 5 september 2018 - 19:56

 
Tuesday 21 november 2017 - 19:24
Si vols fer sortides de més d'un dia (dos, tres, o més) és fàcil que ens posem d'acord. A mi el que em fa més peresa és fer més hores de cotxe que no pas d'excursió.
Jo faig habitualment excursions a peu, en BTT i esquí de muntanya. D'esquí estic una mica fluix ja que surto poc, ganes no en falten. També cicloturisme de muntanya (BTT amb alforges)


   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 22 november 2017 - 07:49
Generalment surto un dia a la setmana per fer muntanya i un altre per fer BTT. I un cop al mes si que surtim dos dies o més. Si vols en passes el teu correu a eliesteo@gmail.com i quan sigui així et poso la proposta de sortida i la valores, ja que acostumem a fer marxes exigents.
   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 november 2017 - 19:49
No em preocupen "marxes exigents", si exigents vol dir rutes llargues i dures, hi estic acostumat. Sovint faig rutes d'uns quants dies carregant la tenda i tot el necessari per "sobreviure". Et passo les dades per missatge privat.

   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 17 march 2018 - 21:25
Hola Joan, tenim preparat pels dies 10, 11 i 12 d'Abril la parcial de la Travessa pels Ports. De Besseit a Fonferrera, i d'aquí al Caro, per tornar a Besseit el tercer dia. Sempre si la previsió meteorològica és benigna.
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 20 march 2018 - 00:34
O.k. 
Compteu amb mi. Gràcies.
Per on pujarem cap a Fontferrera? Pel Romeret? Pel GR 8?

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 20 march 2018 - 08:14
Joan: passam un e-mail i t'ho envio.
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 20 march 2018 - 12:35
T'ho acabo d'enviar per missatge privat.


   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 14 april 2018 - 11:48
Hola, quin tipus de sortida per muntanya acostumes a fer entre setmana? Corredors? Gel? Alpinisme? Escalada? I de quin nivell?
Salutacions
Felip

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 16 april 2018 - 08:50
Hola Felip, doncs les nostres sortides són força més modestes, d'alta, mitja i baixa muntanya, estiu i hivern (amb raquetes).No escalem, encara que fem alguna via ferrada, sense anar més lluny demà anem a Cala del Molí, de St. Feliu de Guíxols. També BTT, evitant les trialeres, encara que sempre en cau alguna. Nivell? el grupet és heterogeni, així que anem a nivell mitjà. 
Salut!
Elies.

   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 28 april 2018 - 10:26
Jo no faig ni corredors, ni gel, ni escalada. Alpinisme, depèn del què s'entengui per aquest mot.
M'agrada denominar-me excursionista. Excursionista a peu, en BTT o amb esquís de muntanya. Per a mi el mot  excursionista  significa coneixement del territori, descobrir indrets nous, gaudir del paisatge i de la seva gent, ...
El que més m'agrada és fer rutes d'uns quants dies.

   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 2 september 2018 - 12:15
Hola hem dic Albert. No soc veterà, però tampoc jovent. 
M'interessa poder sortir entre setmana ja que també acabo sortint sol.
BTT no en tinc, la resta qualsevol cosa hem va bé. 
Tema hivernal estic una mica peix.

Alta Muntanya, ferrades, senders, etc...

El meu telefon és 620562671.

Salut.



   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 5 september 2018 - 18:55
Hola Albert, ha plogut una mica des que vaig escriure per primer cop. Ara m'en vaig a viure a Sort i clar és un pel lluny per fer sortides d'un dia des de Barna. Em quedo amb el telèfon per si torno.
   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 5 september 2018 - 19:56
No pateixis.
Moltes gràcies.
Era per provar.

   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies