La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Tecnica y Material > chaleco de plumas

Tecnica y Material

volver al indice del foro.

Wednesday 25 june 2003 - 17:21:39

chaleco de plumas

Hola,
sabeis si decathlon fabrica algún chaleco de plumas????...o si sabeis de alguna tienda que los tenga a muy buen precio????...mi presupuesto rondaria sobre 60euros... es que si no...me tendré que comprar uno polar...y no es lo mismo

un saludo,
Farel
PD: es que el XCR...me parece más frio que el gore normal...como si perdieras calor por todos sitios......será por ese 30-40% más de transpirabilidad?????

  

expandir todo contraer todo 9 Respuestas Última respuesta Tuesday 1 july 2003 - 00:36

 
Wednesday 25 june 2003 - 22:10
mira barrabes los he visto por 85? + Iva se te va unos 30 ? del presupuesto pero más baratos...en pocos sitios los encontrarás...
   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 26 june 2003 - 17:26
Noi, vols un plomes només per compensar la perdua de calor del XCR?  Vols dir que no tindràs prou amb una armilleta polar normal de 200?

Dic això perquè a Decathlon et surt per uns 30? el de la seva marca (només el 50% del teu pressupost!!!). Jo fa any i mig que el tinc i va de conya (escalfa, tamany reduït i pesa poc) i la qualitat és raonable.

En tot cas vaig veure armilles de plomes en "oferta" a un Intersport de BCN que no recordo ara , pero eren més aviat de disseny "línia esquiador".

Salutacions

IGN

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 26 june 2003 - 17:47

El que necessito es alguna cosa per no congelar-me a l´hivern mentre estigui a una reunió o escalant un dia de molt fred(ja que he pogut comprovar la gran transpirabilitat del XCR...la poca retenció de la calor corporal)...no es per dur-lo habitualment en activitats aeròbiques(on si que vull transpirabilitat)....i ha de ser una armilla per afavorir la llibertat de moviments(ademés la jaqueta és molt tècnica i altra cosa em faria nosa )... i un plomes???? doncs....crec que es el que dona més calor...el problema, sempre és el preu,no?????

gràcies per la resposta....aniré mirant a veure el qué!!!!

una salutació,
Farell


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 27 june 2003 - 15:15
Ahir vaig passar a prop de la botiga d´Intersport que deia a l´anterior missatge que no sabia on era (ara ja sí, al carrer Joan Güell) i en veura-la em vaig enrecordar de tu .

Vaig entrar a preguntar però no tenen res ara. A més, eren armilles de la marca Columbia crec, i el seu "look ski" encara et faria més nosa perquè de segur es donaria d´estomacs amb el teu XCR.

Per cert, quina marca i model és?  N´estàs content? Funciona bé? Estic pensant seriosament de jubilar el meu i haig de començar a investigar que n´hi ha ara .

Moltes gràcies.

IGN

   Ocultar todas las respuestas      
Friday 27 june 2003 - 19:38
Farell= tu que quieres la utopia de las 3Bsss? (Bueno Bonito Barato) yo me compre un Diamart o diamir no se muy bien la marca pero si se que si quieres no pasar frio tienes que rascarte el bolsillo...no me seas Catalá que teneis fama de ahorradores.
Un saludo  Edwind.
Pd: tu no te ibas al GRAN PARADISO?

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 30 june 2003 - 08:54

Y ya volví la semana pasada con él en el bolsillo...

Lo que pensé es que ahora hay muuuchas ofertas en ropa de invierno...si me tengo que currar algo más el precio....pues no se...

un saludo,
Farell


   Ocultar todas las respuestas      
Monday 30 june 2003 - 08:56
Quan em vaig adonar que el meu gore ja era de mitja capa (calava a les 2 hores i amb plujeta, només....) vaig començar a mirar per Barrabés, Internet, Vertic, Viladomat i alpesport.... estava darrere o de l´Ama Dablam de TNF o una Eider supertècnica que ara no recordo....A Alpesport vaig estar una hora emprovant-me de tot...vaig descartar TNF per relació qualitat preu...igual que ARC´Terx... el tio de Alpesport em va ensenyar una Mello´s de XCRStrech amb teixits exteriors de Schöller, Cordura elástica i Kevlar....i com que voliem una altra per a la meva companya ens les va deixar les dos per 70.000pts.... la marca Mello´s no és coneguda a la peninsula...peró a itàlia es veu sovint...
la jaqueta es 90% elástica, amb cremalleres asiliconades, 2 butxaques interiors elástiques i de malla i 6 possibilitats de ventilació dirècta... peró el millor és que em queda molt ajustada per l´arnés i em tapa bé el culet  ...i jo que soc de constitució prima ho valoro....
NO es una jaqueta calenta ja que és de disseny molt minimalista ...peró es el que jo necessitava...una 3a capa molt molt transpirable i còmoda....per això ara necessito alguna cosa calenta...per a les reunions en dies molt freds...
una salutació,
farell (quin totxo)

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 30 june 2003 - 10:40
lo q te aconsejo es que si tienes claro que te lo quieres comprar no lo dudes. aprovecha aora q la mayoria de tiendas tienen el material de invierno de liquidación.
por lo q hace a tu presupuesto, vete con ojo q no te vendan un pato i un xaleco
con el plumon no hay q jugar
vale la pena rascarse un poco mas el bolsillo i asegurar la jugada
i si te sirve de algo los de grifone salian en invierno sobre las 15.000 pelas  se supone q con las rebajas sale bastante barato
ala q tengas suerte

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 1 july 2003 - 00:36
Hosti tu... Que tots els totxos siguin així

Només puc dir... Gràcies.

IGN

   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies