Tecnica y Material
Ja m´he decidit per les Salomon, però aquest cap de Setmana vaig anr a Andorra i no les tenien enlloc!!!
Quina merda!!
Sabeu cap botiga on les tinguin, i el preu que les tenen, jo només se de Barrbés, que com no ho tenen gairebé tot... el preu són 292euros... tela!!!
Si empodeu ajudar, és molt i molt urgent, perquè les hauria de tenir si mes no una setmana abans de sant Joan.
Gràcies...
5 Respuestas
Última respuesta Tuesday 25 may 2004 - 08:49
No sé de dónde eres, pero este fín de semana las ví en la tienda de ESPORTS NAVES, en Girona.... (es la tienda de los padres de Toti Bes). Lo que pasa és que no tienen web, y tendrías que acercate o pedir si tienen tu número por teléfono... aunque estos artículos mejor ponerle el pie dentro durante un rato antes de comprar....(pienso yo).
Si te interesa el teléfono, creo que lo tengo en casa, me lo dices y te lo miro.
Yo subí en Andorra hace unas semanas, y creo que las ví en Viladomat, junto con las Pro Ice.
Salutacions,
Freu.
En Iris Sport bajo pedido, pero no se si te llegarían a tiempo.
http://www.irissport.com/
La página no se ve bien, pero si vas a la derecha encontrarás la sección Calzado/Alta Montaña ... salen las Pro thermic
Els hi vas comentar perquè te les demanessin al l´importador? Òstia, que per dos parells d´aquestes botes..... potser ja els hi valdria la pena de mirar de fer-les venir.... que amb això de les botes s´hi guanyen l´estona !!
També podries mirar a Aresta (que també son uns "careros") si te les poden fer venir, ja que també treballen amb molts articles de Salomon... !!
I finalment, si no les trobes enlloc, jo potser posats a buscar o fer-les venir, potser em posaria en contacte amb Viladomat Esports, ells també treballen amb Salomon, i potser te les demanarien i si n´has de comprar dos parells, encara et sortirien més acompte. Jo fa poc vaig estar parlant amb un "paio" de Viladomant, em va dir que si mai necessitava alguna cosa, que li demanés, que si valia la pena feien el possible per trobar-ho. (Per cert, és l´únic "paio" que he trobat competent a Viladomat.... perquè n´hi ha cada un.... (tela, de tot en diuen venedors!!) Em va dir que ell era un dels dos que se´n cuiden del tema dels pressupostos per expedicions.
Bé, el que sí està clar, és que no trobaràs gaires botigues que les tinguin, i que a sobre tinguin els teus números, això encara deu ser més difícil. Jo de tú intentaria buscar alguna casa que tinguin Salomon, i que et facin venir els teus números i algun mig a munt o avall.
Salutacions,
Freu.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.