La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Tecnica y Material >Llum de frontals de leds en 2D

Tecnica y Material

volver al indice del foro.

Saturday 1 october 2005 - 00:21:26

Llum de frontals de leds en 2D

Hola,

Tinc una consulta sobre els frontals de LEDs. Tinc un Petzl ZIPKA, de 3 leds, que fa força llum, però té l´inconvenient que "aplana" els contrastos. M´explico, si me´l poso al cap, veig el camí, però casi no veig sombres en el que seria la línia recta. Això fa que no distingeixi bé les pedres, obstacles, etc, i moltes vegades acabi portant el frontal a la mà per que el raig de llum quedi més parallel al terra i marqui millor les sombres.

No he tingut cap altre model, o sigui que no sé si és un problema del meu o bé es general a tots els frontals de leds. El que si que he comprovat es que amb frontals elèctrics o amb llums de carbur no passa.

No he sentit mai tampoc queixar-se d´aquest problema a ningú, o sigui que potser és el meu model ? Quins models teniu ? No m´importaria gastar-me una pasta si realment funciona, per que amb el que tinc m´he fotut unes quantes hòsties (amb perdò) per posar el peu confiat en llocs que no tocaba ....

Gràcies,

Enric

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Tuesday 4 october 2005 - 21:46

Saturday 1 october 2005 - 09:19
Home, jo (i altres) anem amb frontals de leds sense patir tant, però és cert que el tipus de llum fa que no esdistingeixin les coses igual que si es fa servir llum "groga". Suposo que senzillament a tu t"afecta més que a la mitjana.
Aquest problema no és de disseny del frontal i per tant la única opcio que et queda és renunciar als frontals de LEDs. Ho sento.

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 4 october 2005 - 21:46
He estat navegant una mica, i sembla que hi ha leds que fan una llum més "neutra". Però no he vist cap frontal que les incorpori, només eren webs que parlaven de la tecnologia en si.

Esperaré a veiam si progressa aquest tema, mentrestat serà qüestió de paciència i anar amb compte.

Gràcies,

Enric

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies