Tecnica y Material
El cas és que normalment hem suen força les mans i quan escalo faig servir força magnesi. El magnesi que porto és comprat a una drogueria, d´aquests a granel.
Sabeu si hi ha diferencies entre els magnesis a granel i els de marca, són iguals o uns millors que els latres?
Algo que li passi el mateix té algun truc?
I la colofonia que tal?
Bé, gràcies
6 Respuestas
Última respuesta Thursday 22 june 2006 - 09:52
Hola!
Jo utilitzo una barreja de magnesi i colofònia que ja ve preparada i que compro a la meva botiga de muntanya i em va de mort. Trobo bastant la diferència a quan utilitzo el magnesi sol. És de marca, però ara no el tinc a mà i no la recordo.
Hola,
La Colofònia es comercialitza tant com a barreja amb carbonat de magnesi com a colofònia sola. Una bona marca que comercialitza aquests productes es 8cplus.

Cal tenir en compte que no absorveix tant be el suor, ya que la colofònia es una reïna (poc hidrosoluble). Tingues en compte que quan fa calor tendeix a taponarar els porus de la pell poden donar una sensació enganxosa.
Per altra banda la colofònia es més abrasiva que el magnesi, i en funció del tipus de roca pot deixar la superficie mes lliscant (a més en condicions natural costa més d´eliminar per el seu pobre caracter soluble en aigua).
Ah, si vol fer servir colofònia, el que si que et recomano es l´ús d´un producte específic d´escalada, ya que es pot obtenir colofònia d´altres orígens però amb el risc de poder patir dermatitis.
Mira de provar els diferents productes a part de les seves propietats inherents les teves sensacions son les que et decantaran per un tipus o altre.
Quan dius depen de l´us, a que et refereixes exactament, el tipus d´escalada: bloc, esportiva, tapia o a consideracions de tipus ecològic?
Gràcies
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.