La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Tecnica y Material >motxilles: Vaude o Karrimor??

Tecnica y Material

volver al indice del foro.

Saturday 26 august 2006 - 22:58:13

motxilles: Vaude o Karrimor??

Hola!!
Estic pensant en comprar-me una motxilla d´uns 60 litres i dubto entre aquestes 2 marques, algú em pot aconsellar??

Per cert, les Karrimor són difícils de trobar en botigues, no??

Moltes gràcies!!

Adeuuu

PD. S´accepten altres marques

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Tuesday 27 may 2008 - 23:00

Sunday 27 august 2006 - 23:31
Hola Txinok2, benvingut al madteam!!

Respecte a aquestes dues marques, les dues són marques d´excelent qualitat, de les millors del mercat. Per tant, el més important és que te les emprovis a la botiga, i la que et sentis millor o t´agradi més, te la quedes. No t´estaràs emportant cap carraca, això segur.
Abans, però, llegeix-te l´article del company PIT sobre motxilles, a l´apartat de Tècnica i Material, podríem dir que és "imprescindible" abans d´anar de compres...

Per cert, les karrimor sí que poden costar de trobar, jo en vaig comprar una tiradíssima de preu (50 euros més barata que al Barrabés !!!!) al Corte Inglés, passa´t-hi abans que acabin les rebaixes, potser trobes alguna ganga en Karrimor!!!

Klaix

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 29 august 2006 - 21:56
Moltes gràcies Klaix, de moment hi ha una q està força bé q és la Vaude Astra 55+10 q surt per uns 150 euros, de l´estil q estic buscant està molt bé (sobretot l´esquena), i el preu és del millor q he trobat...

Ja veuré q faig al final, gràcies pels consells.

Adeuuu!!

PD. Si algú té aquesta motxilla podrieu donar la vostra opinió

Monday 26 may 2008 - 23:13
He tenido la desgracia de comprar una mochila Vaude. Dudo que en el mercado exista algo de peor calidad.
Se le depegaron varias partes, y encima los de vaude se lavaron las manos.
Compra cualquier otra menos vaude!!!

Tuesday 27 may 2008 - 23:00
yo tambien me compré una vaude, al mes estaba despegada, despues de más de un mes de demora me dieron una igual, que se desarmó en la primera semana...paso de seguir perdiendo el tiempo llevándola a que me la cambien por una de la misma marca...no la recomiendo a nadie.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies