Tecnica y Material
Estamos mirando como hacernos una guindola... alguna sugerencia? la queremos rígida...
He visto la de Silvia Vidal, je, je, je!
es cojonuda... pero como en principio no vamos a estar tanto tiempo en pared, habíamos pensado en algo que no sea muy aparatoso para transportar hasta el pie de pared.
Sugerencias....
Imaginación al poder....![]()
![]()
5 Respuestas
Última respuesta Friday 19 january 2007 - 23:42
Bones Lai...
Jo mhe passat a la fabricació casolana de ploms i guindoles jejeje
Els meus ploms hi ha constància que aguanten. tenim un vídeo on shi van penjar 4 fornits vascos del mateix i no estava ni un 1/3 col·locat.
En quant a les guíndoles les he fet tobes.
Tot i així podries adaptar el model.( m´ho estic inventant)
sense pensar gaire, necesites quelcom rígid on hi càpiga el cul que no pesi que sigui economic i fàcil de trobar. Jo aniria al tot a 1 euro més proper on hi compraria una taula d´aquestes de tallar. ( les de plàstic dur , gruixut i blanc)
Comparia 6 metres de cordino
A la taula li fas 4 brocades als escaires.
talles els 6 metres per la meitat. tenint 2 cordinos de 3 metres. Els passes pels forats i hi fas un nus de guíndola que et faci d´estopall.
i ja està.
Si vols més floritures... pots fer els bucles de cordino més llargs i posarte aquella pesa que serveix per anclar hamaques ( ferreteria 2 euros cada una). Aixi ja tens els cordinos ordenats.
Si tens pasta... pels forats brocats hi poses 3 voltes de cordino amb pescadors dels que amb una al·losa hi poses una daisy. Així el regules al gust. Et sortirà més cara tb...pero et permetrà penjarhi tot el que hi desitgis de la guindola.
Si vols fotos de tobes... jo al principi em vaig liar fent un model braguetero tipus pekas... però gent que es dedica a l´artifo a sac em van dir que amb una tela cuadrada ja feia i llavors em vaig inventar-ne una altre.
La gent que em coneix ja sap com m´agraden les nyapes casolanes i si et val el consell... inventa tu mateixa pq fabricant i probant es quant el coco mateix et va dient:
-- ara pq ja ho has fet així però...això és un error.
-- això aguanta poc...
-- aki esta el punt débil...
-- el fil de pescar es una merda i la termocola aki no aguanta... hauries d´emprar fil d´aram.
Així després de dos o tres probes obtens el model perfecte.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.