La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Tecnica y Material >GUINDOLA

Tecnica y Material

volver al indice del foro.

Wednesday 17 january 2007 - 10:55:08

GUINDOLA

Estamos mirando como hacernos una guindola... alguna sugerencia? la queremos rígida...
He visto la de Silvia Vidal, je, je, je! es cojonuda... pero como en principio no vamos a estar tanto tiempo en pared, habíamos pensado en algo que no sea muy aparatoso para transportar hasta el pie de pared.
Sugerencias....
Imaginación al poder....

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Friday 19 january 2007 - 23:42

Wednesday 17 january 2007 - 11:30

Bones Lai...

Jo mhe passat a la fabricació casolana de ploms i guindoles jejeje
Els meus ploms hi ha constància que aguanten. tenim un vídeo on shi van penjar 4 fornits vascos del mateix i no estava ni un 1/3 col·locat.
En quant a les guíndoles les he fet tobes.

Tot i així podries adaptar el model.( m´ho estic inventant)

sense pensar gaire, necesites quelcom rígid on hi càpiga el cul que no pesi que sigui economic i fàcil de trobar. Jo aniria al tot a 1 euro més proper on hi compraria una taula d´aquestes de tallar. ( les de plàstic dur , gruixut i blanc)

Comparia 6 metres de cordino

A la taula li fas 4 brocades als escaires.
talles els 6 metres per la meitat. tenint 2 cordinos de 3 metres. Els passes pels forats i hi fas un nus de guíndola que et faci d´estopall.

i ja està.

Si vols més floritures... pots fer els bucles de cordino més llargs i posarte aquella pesa que serveix per anclar hamaques ( ferreteria 2 euros cada una). Aixi ja tens els cordinos ordenats.

Si tens pasta... pels forats brocats hi poses 3 voltes de cordino amb pescadors dels que amb una al·losa hi poses una daisy. Així el regules al gust. Et sortirà més cara tb...pero et permetrà penjarhi tot el que hi desitgis de la guindola.

Si vols fotos de tobes... jo al principi em vaig liar fent un model braguetero tipus pekas... però gent que es dedica a l´artifo a sac em van dir que amb una tela cuadrada ja feia i llavors em vaig inventar-ne una altre.

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 17 january 2007 - 11:46

La gent que em coneix ja sap com m´agraden les nyapes casolanes i si et val el consell... inventa tu mateixa pq fabricant i probant es quant el coco mateix et va dient:
-- ara pq ja ho has fet així però...això és un error.
-- això aguanta poc...
-- aki esta el punt débil...
-- el fil de pescar es una merda i la termocola aki no aguanta... hauries d´emprar fil d´aram.

Així després de dos o tres probes obtens el model perfecte.

Wednesday 17 january 2007 - 12:03
I si adaptes el model silvia vidal?
Avui en dia existeixen cadires fetes amb tela de sargent  tipus director( loneta exterior, tolderes...etc) on les guies estan de tubs d´alumini. Són plegables, resistents i pesen poc.
Nhi han model tumbona.... model cadira.... per 15 euros en trobes.

Agafant el model sílvia vidal si busques quelcom més portable tens les cadires aquestes  que utiltzen els pijos per anar de camping.
A englaterra hi han catalegs de cadires per gent que va a Ascot  o no es vol mullar el cul quan va al bosc.
http://www.robertopiecollection.com/Application/Images/Pasc/PA132lg.jpg

això deu ser el màxim de la comoditat hehehehehe
No et dic que et compris aquesta i te l´adaptis pq per això ja te´n compres una de verticals... però d´aquí en pots treure alguna idea---> comprar tela... afagar tres coixins i posarlos un en vertical i els altres 2 en horitzontal. Crear una funda amb la tela posant una visagra feta amb costures.  Entre mitg dels dos coixins horitzontals col·locarhi una fullola ( tu la vols rígida, no?)
qui diu coixins diu espumes de diferents densitats.

estic dient coses sense pensarles gaire... però jo les idees per construïr nyapes les tinc així i després vaig emparanoiantme i canviant els materials dins el meu cap ...

Wednesday 17 january 2007 - 16:37
Lai... qué no se os vaya la "flapa"...   para lo que queréis y váis ha hacer de momento... una guindola flexible...   Buenas...ligeras...baratas... 

Con el tiempo podéis haceros una rigida de madera...  (por el tema de los curros verticales me diseñe varios modelos... te puedo explicar truquillos y cosas a tener en cuenta... )  pero sólo recomendaria este tipo o el de la Silvia... en el caso de que os vayáis a meter en vías de varios días... (más de dos...) 

De todas formas... si queréis quedamos un día y os traigo los dos tipos de guindolas que corren por casa... (la rigida os la puedo dejar durante unas semanas porque por ahora no la estoy utilizando... )

Pekas

Friday 19 january 2007 - 23:42
Mírate estas de nautica (los navegantes nos llevan mucha ventaja en según que cosas):
http://www.lanautica.com/index.php?cPath=220_221&sort=2a&page=2

Creo que aun conservo una de esas (marca "plastimo", si mal no recuerdo), y por comodidad/peso, la verdad es que van bien. Lo que ya no sé es si te cabrá el culo .

De todas maneras, estoy con pekas, igual de momento no os hace falta mucha historia, y os apañais con algo menos aparatoso.

Hala, besos y eso

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies