La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Tecnica y Material >Comentario sobre Esports K2 20/01/2007

Tecnica y Material

volver al indice del foro.

Saturday 20 january 2007 - 22:49:40

Comentario sobre Esports K2 20/01/2007

LA TIENDA K2 DE TARRAGONA NO SE LA RECOMIENDO A NADIE!!NI A LAS MALAS PERSONAS,COMO POR EJEMPLO EL ENCARGADO O CHAVAL JOVEN Q LLEVA LA TIENDA Q ES UN PREPOTENTE,ENTERADILLO,Y QUE NO TIENE NI IDEA DE TRATAR A "LOS CLIENTES". RECOMIENDO VILADOMAT DE ANDORRA POR SU TRATO,VARIEDAD Y PRECIOS.
K2=

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Wednesday 12 march 2008 - 21:03

Sunday 21 january 2007 - 18:21

Pot ser depèn molt de com sigi el client també...
Jo hi vaig sempre i sempre m´han tractat d´allò més bé: aconsellant-me, ensenyant-me varietat de productes i donant-me explicacions raonables de què fer.
Tothom té un mal dia, pot ser tu vas pillar el d´ell, però això no és motiu de generalitzar.
No comparteixo la teva opinió.

Ocultar todas las respuestas      
Sunday 21 january 2007 - 20:50
Dons al igual que en Chipie, jo compro moltes vegades allí tot i no ser de les botigues barates i no estic d´acord amb tu. En Toni sempre m´ha tractat molt bé, i donat bons consells, inclús l´Òscar i no tinc cap queixa d´ells.
Pot ser els pillessis en mal dia, pero vaja, la meva opinió és que a part dels preus (sí que són una mica més cars, pero si he d´anar a Barna o qualsevol altre lloc, a part de perdre més temps al final la diferència és la gasofa) són molt correctes els dos...

En fi... pa gustos colores diuen...

salut!

Wednesday 12 march 2008 - 21:03
Tens tota la raó, una prepotència confirmada, cm a mínim la del chaval jove ke despatxa a la botiga. Una tarda, vaig passarme cm a 3/4 d´hora de rellotge, esperant ke el chaval m´atengués. Em pensava gastar 150 o 200 euros en una corda, i ell ho sabia i m´anava aguantant: Un moment... ara estic per tu... I mentre, anava atenent a la demés gent ke entrava, fins ke em tocava a mi, i llavors ja va ser el colmo, entra una dona i agafa una samarreta ke no superaria els 15 euros, i li deixa sobre el taulell, i davant la meva sorpresa el paio l´agafa i em diu: Mira li cobro i ara estic per tu, eh?... Llavors ja em va semblar una vacilada i kuan em va dir: kina corda vols? El vaig engegar indignat, sense perdre els papers xò indignadissim!! No m´hi veuran mai més, kina manera de perdre el temps!! A tarragona, n´hi ha una molt millor, es al costat del mercat, ara mateix no recordo el nom, però hi es, i el més important es ke saben tractar als clients.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies