La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Tecnica y Material >Mochila para mujer

Tecnica y Material

volver al indice del foro.

Saturday 3 february 2007 - 17:22:27

Mochila para mujer

Wenasss, a ver si me podéis echar una mano, quiero comprarle una mochila  de travesía a mi mujer, para travesías de dos tres días máximo, (la que tiene es mas vieja que yo), después de leerme los artículos de pit y de dar un garbeo por la red no acabo de encontrar nada que se adapte a lo que busco, mas que nada por que como tiene un pequeño problema en la espalda el peso no puede ser excesivo,

A ver si alguien me puede recomendar alguna o conoce a alguien que tenga una mochila de mujer con buenas prestaciones y con una capacidad y peso justitas para el tipo de actividad que la queremos.

Se que  hay que ir a probarlas antes de comprarlas, mas que nada la consulta es para tener un punto de partida.

Estas son algunas de las que he visto por Internet, en principio la que más números tiene es la última de la lista, pero estoy abierto a cualquier sugerencia.

CYCLOPS LIGHT W 50 L. de Berghaus
 SEC 55 Q de. Haglofs
Forclaz 50 ultralight. (No estoy seguro que sea para mujer).
WOMEN’S KATHARO55 de Berghaus.
Ariel 55 de Osprey 
Femme nikita50 de Marmot
Tergolight mujer de Vaude (45 litros)

Gracias por adelantado.

salu2

expandir todo contraer todo 10 Respuestas Última respuesta Saturday 10 march 2007 - 18:53

Saturday 3 february 2007 - 19:00
Hola Capitrato

Mira, nosaltres no som experts en la materia, però com que sempre que compra material la meva parella ens trobem com tu, buscant i buscant coses adaptades a la morfologia femenina (sacs, botes cramponables, motxilles, pantalons de goretex còmodes per fer un riu...), a vegades és una autèntica odissea adquirir segons quins productes...

Mira, com t´he dit no hi entenem, però les dues que té ella de capacitat gran ens anat anat molt bé i són molt funcionals amb molts detalls, bona cintura i bones corretges per posar-te-les i es pot repartir bé el pes.

Ferrino 48l Freney, no pesa gaire (deu fer 1´5 kg), per travesses de tres dies n´hi ha de sobres (té portaraquetes, 2portapiolets, boses laterals i interiors...). Si mires Ferrino em sembla que té algun model específic només per a dona de capacitat similar.

Salewa Tahoe 55+10 aquesta és per expedicions o travesses de més dies. Esquena regulable en tres posicions i molt funcional, però crec que per tres dies és massa gran. És de les poques motxilles de gran capacitat (fins a 65l) específiques per dona, em sembla que vaude també te un model gran.

Les dues porten tots els detalls per fer alpinisme, raquetes, esquí de muntanya i travesses hivernals, per l´estiu són absolutament vàlides també, però lògicament les portaràs en general més buides i no necessitaràs tant les corretges de fora.

Em sembla que encara t´hauré enredat més, el model de Vaude que dius segur que és una passada, es veu molt ben acabada, l´únic que el preu...

Si feu raquetes mira-t´ho bé (no sé si és el cas), que a vegades a les corretges laterals en algunes motxilles no hi caben.Siau!

Ocultar todas las respuestas      
Saturday 3 february 2007 - 19:57
Hola oi, de vegades va molt be preguntar per que la teva resposta ma fet adonar de una cosa que no hi habia pensat, es el tema de les corretges laterals per dur els estris(raquetes, piolos, etc), per que si, tambe fem alguna cosa de invernal i totes aquestes corretges van força be.

Moltes gracies per la teva resposta i ara mateix vaig a veure si mir-ho la motxila de ferrino per que l´altre crec que es massa gran per la petita lesio cronica que te a la esquena i per la cual tenim que anar amb comte i no carregar-la gaire.

salu2

Saturday 3 february 2007 - 22:05
Hola Capitatro!!

Com la teva dona, jo també pateixo de l´esquena i no puc portar gaire pes. He provat algunes marques i models i, fins no fa gaire, el millor que havia trobat sempre era VAUDE. 
Fa uns mesos vaig descobrir una marca que no coneixia, OSPREY, i la veritat és que he passat de la nit al dia. És la bomba!!

Jo tinc el model atmos 50, talla M (té talles d´esquena). És super lleugera (1,2kg buida) però s´adapta a l´esquena com cap i s´ajusta bolt bé a la cadera. Té molt bona ventilació de l´esquena, la qual cosa s´agraeix moooooolt quan fas travesies. A mi també m´agrada perquè no és gaire ample i quan camino unes horetes no em molesta als braços. Ni al clatell.

A més té cintes i corretges exteriors pel material que vulguis, butxaques vàries, sistema de subjecció pel camelback, i altres petits detalls...

Si te les vols mirar:
http://www.ospreypacks.com/

Jo me la vaig comprar a Andorra. Això si, barata no és... Però la tornava a pagar encantada ara mateix!!! Per a mi és una inversió que val la pena, sobretot si pateixes de l´esquena!!

Apa, doncs, espero que et serveixi d´alguna cosa.
Marmota

Sunday 4 february 2007 - 17:15
Hola Capitatro:Si te sirve de algo, yo tengo  desde hace cuatro años una mochila diseñada para mujer, de la marca Deuter. Me va muy bien, con muchos detalles y a mi entender bien terminada. Quizás algo pesada, pero práctica,  bien diseñada y cómoda de cintura y tirantes de hombros.La he llevado a Pirineos y a Alpes y sin problemas.Compré ese modelo de mujer  porque tengo los  "hombros caidos" y me ajustaba mejor que las diseñadas para hombre. Un abrazo.
Sunday 4 february 2007 - 18:36
Wenasssss, jo........r, aixo es eficiencia, a veure marmota 7 he vist la motxila que has dit i la veritat es que ens ha agradat molt, tan a mi com a la meva dona, ara si que estem fets un per que apart de les que aviem vist, tan la que ha dit l´Oi com la teva tenen una pinta coll.......da, les mirarem de provar totes dues a veure que tal, el dolent es que he estat mirant per diferents botigues de pels voltants de Martorell i no he vist que la tiguin, tindrem que fer una escapadeta a andorra.
 Moltes gracies, soposo que al patir tambe de la esquena has entens desiguida al que buscavem.

Para Nobleanciano, antes ya habia mirado en la pagina de Deuter y no habia visto nada que nos acabara de convencer, de todas formas he vuelto a mirar y sigo igual, si no te importa decirme el modelo que tienes para poder compararlo me seria de gran utilidad, de todas formas muchas gracias por tu ayuda.

salu2

Sunday 4 february 2007 - 22:14
Hola de nuevo capitatro: El modelo que yo uso es Deuter air-contact 50+10 SL y no recuerdo ahora su precio . Creo que era alrededor de 110 euros, pero ya sabes que eso depende mucho  de donde  la compres. Yo tambien ando algo "tocado" de la espalda ( bueno a lo mejor es también " de los años," que algunas veces pesan tanto como la mochila o más ) pero como tiene un buen acolchado en espalda y cintura , no me dá problemas. Como cada cuerpo  es un mundo, lo mejor es ponersela y probarla en la tienda. Por cierto, mi hija usa desde hace algunos años una que se ajusta  bien y es comoda para mujer, aunque quizás ya no la encuentres. El el modelo Eiger 38 airPlus System de la marca  BIG PACK y su tamaño creo que sería el ideal para lo que tu buscas. Siento no poder ayudarte más. Suerte. Un abrazo.
Sunday 4 february 2007 - 22:38
Hola Capitatro!!

Si no acostumeu a anar per Andorra i se la vol provar abans, he vist al forum que per Barcelona també n´hi ha:
http://www.madteam.net/foro/ver.php/tecnica_19055.html

I si teniu dificultats per trobar-la i us apropeu a Barcelona, diga-m´ho, jo estic a prop del GR-0, i no em costa res acostar-me. (mariona.bv@hotmail.com)
De veritat que si pateix de l´esquena és magnífica, jo només provar-la me´n vaig enamorar!!!

Apa, doncs, que hi hagi sort!!

Monday 5 february 2007 - 00:07

Co....ons quina eficiencia marmota 7 hi vist la conversa del foro i tambe alguna botiga que hi han coses de Osprey, estic envian emilios a tot arreu per veure si la

tenen aquesta o la que m´ha dit l´Oi,abans ja te donant les gracies pero ara crec que mereixes una i prenc nota del teu oferiment per si es necesari.

Nobleanciano la mochila de Deuter que me dices creo que es demasiado grande para
lo que la busco, voy a ver la otra de Big Pak a ver si la encuentro para comparar, de nuevo muchas gracias.

salu2

Saturday 10 march 2007 - 16:11

Be, finalment despres de moltes botigues visitades i mes motxillas emprovades la meva dona s´ha decidit per la Millet ld odysse 45, es la que mes be li quedava a la esquena i la que li donaba una millor sensacio.

Moltes gracies a Oi , la Ferrino no ha tingut gaire exit la veritat, pero t´agraeixo la colaboracio, i a marmota7, la Osprey que ens vas dir  ha sigut un exit com a marca, pero els models en concret eran o massa petits o massa grans i a tot arreu ens deien tenen que arribar mes models pero ningu ens deia quan.

Despres de emprovarse la Millet i veure que era de unas prestacions similars s´ha decidit per aquesta.

Repeteixo gracies a tots dos.

salu2

Saturday 10 march 2007 - 18:53
Ara a disfrutar-la. Que vagi bé!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies