La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Tecnica y Material >on em poden RECONSTRUIR unes botes???

Tecnica y Material

volver al indice del foro.

Monday 12 february 2007 - 12:12:15

on em poden RECONSTRUIR unes botes???

Algú sap on em podrien substituir l´ entresola d´ unes defectuoses Salomon adventure 9? Estan noves, les vaig disfrutar poc menys d´ un any avanç no es desintegres l´ entresola segons el fabricant x culpa d´ una bacteria q patatim patatam ... no es van fr responsables.
    Vaig patir una greu lesió al peu durant un rescat i d totes les botes q tinc o e probat són les úniques q em subgecten el turmell gràcies a la carcaça d plastic (sort q dspres d´ anys encara staven al traster). 2 anyets sense escalar, xo al menys durant aqst temps si puc tornar a fr la cabreta fins q s´ em endureixi la bricomania del peu sense tornar a passar x l´ escorxador...

Algú em pot donar un copet d mà plis?

Mecí

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Thursday 15 february 2007 - 11:01

Tuesday 13 february 2007 - 11:54
en www.rapidregidor.cat     
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 13 february 2007 - 21:36
Doncs jo vaig fer la mateixa pregunta en aquest foro i tambè em van dir aquesta tenda, quan hi vaig anar el noi que em va atendre no deuria tenir ganes de treballar per que em va dir que no tenien solucio, per cert tambè eren unes salomon adventure. La podrimenta de la sola em sembla que es diu pirolisis.

Thursday 15 february 2007 - 11:01

y el rapido de la calle tajo?????

no me acuerdo el numero, pero arregla pies de gato, y pone suleas vibram

el señor oscuro sabe la direccion exacta

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies