La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Tecnica y Material >JAQUETA DE MUNTAYA

Tecnica y Material

volver al indice del foro.

Wednesday 11 april 2007 - 17:25:43

JAQUETA DE MUNTAYA

bones a tots:

Escolteu, aquesta setmana santa vaig fer-li un 7 a la meua jaqueta de muntanya, concretament en una maniga. No es molt gran, uns 4-5 cm, però es una xupa Trango antiga (10 anys) que sempre m´ha anat molt be,però que no vull posar ni un duro en reparar-la, ja que no crec que valga la pena.

He estat mirant en barrabes i altres tendes, i la veritat es que hi han tants models que em desespere de mirar i comparar, perque ara tens xupes molt especifiques que estan be per a una cosa però queden una mica curtes segon sper a que activitats. No se, es un lio i no vull acavar anant a una tenda a que me venguen una jaqueta, sino que preferiria a anar jo a comprar amb una idea feta.

El tema es si algú coneix alguna jaqueta polivalent (quan anem a la muntanya fem un poc de tot), de gore o similar, que em puga servir. Vull comprar algo amb cara i ulls, encara que em coste pasta (max 300€), però que siga bona, i si es barata doncs millor, clar.

Salut

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Thursday 12 april 2007 - 10:17

Wednesday 11 april 2007 - 19:43

No cal que et gastis ni un duro per reparar la jaqueta. Las reparaciones de la abuela te dan la receta:

1- Coge algo de aguja e hilo. Dale una cuantas puntadas de manera que te quede un muñón a lo largo del tajo.

2- Agenciate un pegamento para unir plásticos. Por ejemplo el que sirve para reparar flotadores y otros enjendros playilles o el que sirve para los parches de la bicis. Si este adhesivo tiene textura elástica mejor que mejo.

3- Aplica el pegamento por encima del muñón de manera que cree un película sellante (así consigues mantener la impermeabilidad en el boquete) y déjalo secar

En esa zona perderás algo de libertad de movimiento porque la rigidizarás pero te aseguro que no se te abrirá ni te entrará agua. Lo he probado en varios pantalones y chaquetas y funciona.

Si por contra lo que quieres es una chaqueta nueva porque te apetece. Te puedo hablar bien de las precip de marmot: ligeras, baratas y "bastante" resistentes.

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 12 april 2007 - 10:17

Ok.

Podria servir-me el pegament d´un aillant autounflable o inclus els parches que venen amb aquestes esteretes?? Ja ho vaig pensar, però no se perquè no li vaig vore masa futur. Em sembla que es mes un "parche" temporal que una solució.

I bueno, si que em faria gracia una jaqueta nova, perque aquesta ja te un munt d´anys, però si això que dius em pot solucionar la papereta fins que trobe alguna jaqueta bona i barateta, doncs millor.

Gracies. Mirare les marmot que comentes.

Salut

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies