La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Tecnica y Material >Reperar sola dels peus de gat

Tecnica y Material

volver al indice del foro.

Wednesday 26 september 2007 - 20:46:08

Reperar sola dels peus de gat

bones,

tinc els peus gastats!!! tant els nous com els vells...com els de carn...

be, res que he vist per aquí que hi ha un parell de botigues a BCN on te´l poden arreglar en una semaneta...

el meu dubte es quin tipus de goma posar.....jo ara tinc uns tenaya (els grocs) i els altres son uns boreal "stinger"o algo així....i m´agradaria saber quin tipus de sola us va millor als que heu probat diferents models...jo de moment estic molt content amb els tenaya però com tinc ara pot ser el moment de probar-ne una altra.....

que em recomaneu!?!?!?!?!?!?

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Friday 28 september 2007 - 12:36

Wednesday 26 september 2007 - 20:53

Jo de tu minformaria be de quin tipus de sola et poden oferir, ja que hi ha diferents tipus de soles en algunes marques, com Vibram o 5-10.

Per mi la millor sens dubte es la Stealh Onix de 5-10, per la seva adderencia, pero si els peus de gat els fas servir per entrenar jo fico Vibram de la mes barata que no sem gasta tan rapid.

Krek ke aixo de les soles va molt a gustos la kosa es anar provant una mica de cara, tot i que si algo funciona, para ke cambiarlo?

Apali, salute!

Ocultar todas las respuestas      
Friday 28 september 2007 - 11:00
gracies!

En principi mai vaig a entrenar, be, mai ho he fet.....el que si que faig es gairebé sempre via llarga, amb tot tipus de roca, bona dolenta, granit, conglomerat, calcari...tot terrenys...i per aixó m´interessa una sola polivalent....
suposo que els 5-10 son una bona opció.....
gracies!

Friday 28 september 2007 - 11:39
El que sempre s´ha dit (qui sap si es exacte) es que 5.10 es una mica més adherent que Vibram y que la Vibram dura molt més (això crec que sí que ho puc certificar).

Pero tant 5.10 com Vibram van variant la tecnologia (dura més la nova 5.10 Onix que la Stealth y es més adherent la nova Vibram Xsgrip que la normal o això sembla...).

A més les darreres gomes Boreal diuen que ja no son pas tan dolentes i resulta que diuen que la Madrock es superadherent (pero em temo que també dura poc).

Resumint, ¡tú mateix! :)

PD: Per no fer res extrem i si els diners son un condicionant jo recomanaría Vibram.

===
K.
http://skalada.wordpress.com

Friday 28 september 2007 - 12:14
Bones oskar!

gracies per la disertació!!! et veig posat en el tema!
jeje je!! coses extrems coses extremes, per mi fer un 6a sobre un friend o un tascó que sol mirar-lo cau es extrem!!!je j eje!!be, i per diners tampoc es!
el que si que m´interessa es que sigui adherent...que em doni seguretat! per mi es molt important que siguint molt adherents ja que molts posant ferralla cap estar ben anclat!
be, gracies, setmana vinent em passsaré pel restaurador!!!

Gracies!!!

Friday 28 september 2007 - 12:36
Només afegir que si tens Tenaya i ja t´agraden, aquests porten Vibram.

Si son recents Xgrip si son de fa uns anys, Vibram normal.

Si vas al carrer Goya li pots dir que et digui quan et costa amb Vibram, no es la goma més cara

===
K.
http://skalada.wordpress.com

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies