La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Tecnica y Material >REPARAR MOCHILAS DE BARRANCOS: AGUJEROS I COSTURAS

Tecnica y Material

volver al indice del foro.

Thursday 6 december 2007 - 01:12:42

REPARAR MOCHILAS DE BARRANCOS: AGUJEROS I COSTURAS

Hola...algú sap com es poden tapar els forats d´una motxilla de barrancs?? el tema de les costures i lo de cosir ja ho tinc superat però no se com es tapen els forats. He llegit que amb cola de pvc,un secador de casa i no se que més. Gracieeeeessss!!!!

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Sunday 9 december 2007 - 00:25

Thursday 6 december 2007 - 18:34
Lleidetà !!! Que postejant a un fòrum es suficient 

Ves a qualsevol lloc on facin toldos per camions... Aconsegueix un boci de toldo poc gruixut... retalles una peça i l´encoles amb la cola per PVC, per la part de dins de la motxilla...

Ocultar todas las respuestas      
Sunday 9 december 2007 - 00:25
Jjajajajaj...que em vols fer fora ????en aquesta vida ningú ha nascut ensenyat i jo pregunto lo  que no se...jajajajaj merci.De fet aquesta opciò ja l´havia contemplat, en  buscava d´altres.Et volia enviar un emilio i m´he equivocat de David, ja busco el teu per aqui i te´l reenvio. I tu que fas en aquestes hores per aquests mons??? que no saps que ja ha sortit lo Casimiro???.....Gràcies i nanit
   Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies