Tecnica y Material
Hola amics.
Estic interesat a comprar-me un aparatet d´aquests, fart de donar voltes amb el cotxe, ja sigui per una mala senyalitzacio, mala interpretacio de mapes o mil coses que acaben per fer que un faci uns kilometres de mes.
Pero clar, ja que em plantejo la compra d´un tom-tom d´aquests, el mes adient seria pensar en la meva principal aficio i comprar un aparell que un cop el tregui del cotxe, em serveixi per la practica del montanyisme, ja que avui dia, molts llibres de resenyes, incorporen coordenades.
Imagino que algu de per aqui, estara posat en el tema i em sabria aconsellar en un mon que desconec totalment.
Salutacions.
3 Respuestas
Última respuesta Monday 10 december 2007 - 18:20
Doncs em sembla que per lús que tu vols donar-li solament tens una opció: PDA+GPS bluetooh.
El problema es que per una part la bateria de la PDA generalment duren molt poc i per un altre son massa fràgils per portar-la a la muntanya. Es molt probable que en una daquestes sortides es mulli o que de un cop et carreguis la pantalla. Hi ha fundes tipus armadures que li donen protecció però no crec que sigui una bona solució.
Crec que Garmin te una PDA-GPS que si que es podria portar al monte sense més però massa cara.
El meu consell es que cada cosa per allò que esta fet: un GPS per la muntanya i una PDA-GPS pel cotxe.
Yo tenía la misma duda, opté por un teléfono con S.O. Symbian, y un GPS Bluetooth en el que cargé el TomTom y algún otro programa de GPS.
Pero en montaña es incómodo de usar, aparte de que el GPS tiene una duración de batería de unas 15 Hrs, y el teléfono ejecutando la aplicación sólo unas 4 hrs.
Al final, sólo lo uso en el coche.
Para montaña no hay nada mejor que un GPS de verdad, que sea resistente (y que se pueda usar facilmente con guantes).
Saludos.
P.D. Entiendo catalán pero soy incapaz de escribirlo.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.