La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Tecnica y Material >Botes

Tecnica y Material

volver al indice del foro.

Monday 31 december 2007 - 13:25:53

Botes

Hola bones!

Fins ara sempre havia anat amb bambes de trekking, tant per caminata, com per nar a escalar, com per ferrates, etc però m´he fet un esguinç més o menys greu i ara em fa "por" anar només amb bambes, motiu pel qual, m´he demant per reis unes botes però no se que em convé ni quan em cal gastar...

Els hi donaré el mateix ús que els donava a les bambes, aproximacions, caminates, senderisme d´unes hores-dies desnivell mig, ferrates,... pel preu em puc gastar com molt 150€ però no tinc cap idea del que em convé...

Si algú em pot orientar, estaré molt agraïda, mercès,

KaoLLa

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Wednesday 19 october 2011 - 16:15

Monday 31 december 2007 - 16:27

Per pressupost vas sobrada, no pateixis. Pel que sius vols unes botes lleugeres....

ara el que tens que fer es probarte totes les que puguis. per començar a fer boca, mira per la xarxa.

maruqes bones (totes ho son):

bestard,sportiva, raichle, salomon

The North Face fa unes botes lleugeres collonudes tambe...

Qualsevol marca reconeguda de botes, son bones. Probate-les i les que millor s´ adaptin al teu peu, endavant.Per mi el mes imortant es la comoditat... pensa-hi i proba.

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 1 january 2008 - 22:27
Gràcies Ricard, dissabte aniré a mirar...

Sunday 6 january 2008 - 14:12
Bueno, me pillat unes Asolo Mythos GTX 
Wednesday 19 october 2011 - 16:15
Hola, 
estoy pensando en regalar unas Asolo Mythos, quería saber que tal te han salido las que te compraste.

Muchas gracias.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies