La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Tecnica y Material >Consells i lloguer Arva

Tecnica y Material

volver al indice del foro.

Sunday 22 march 2009 - 16:34:32

Consells i lloguer Arva

Hola a tothom

M´estic mirant arves i voldria saber si hi ha algun comparatiu recent de models. També seria interessant si em podrieu donar l´opinió sobre els models que teniu.

Jo he probat el ARVA EVOLUTION i em va agradar força, però clar era el primer que vaig feia servir i suposo que n´hi deuen haver de millors i més cars. 

A part d´aixó, sabeu on puc llogar un arva a Barcelona o als voltants?

Fins aviat

Roger

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Wednesday 25 march 2009 - 07:16

Monday 23 march 2009 - 00:49

Pots trobar ARVAs a Balmat, GrZero i Travessa, entre altres (a aquests llocs n´he vist personalment).

Jo tinc una Mammut Barryvox, en va agradar força el seu funcionament i opcions, encara que es una mica antiga.

En quant a comparatives pots mirar aquesta pàgina, està foça be:

http://beaconreviews.com/transceivers/Comparison.asp

Salutacions

Toni

(Post Editado: 23-3-09 00:54:38)

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 25 march 2009 - 07:16

Tal i com hi ha un conveni amb l´escola "Glacera" de l´AEC pels cursets, se sap si hi ha la possibilitat de que els socis de Madteam puguin llogar material a l´AEC?

A veure si algú em sap respondre.

Siau

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies