La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Tecnica y Material >Un piolét que li cau la pell, que faig ?

Tecnica y Material

volver al indice del foro.

Friday 26 june 2009 - 16:41:26

Un piolét que li cau la pell, que faig ?

Bones tinc un piolet camp de travessa que el meu pare em va deixar en herència quant ell va abandonar el mont de la muntanya i la neu. 

El meu problema es quant ara el mànec del piolet tenia una mena de plàstic d´aquells que fan que rellisqui, però li està caient com si es tractes de pell cremada, de quant has pres massa el sol (no fóssim massa sàdics)

Que faig ? li acabo de treure i ho substitueixo per ...  allò que es fica als mànecs de raquetes de tennis ?? O existeix alguna cosa per substituir aquest plàstic. Es tracta d´un piolet camp.

Moltes gràcies

expandir todo contraer todo 1 Respuestas Última respuesta Friday 26 june 2009 - 17:11

Friday 26 june 2009 - 17:11

si li esta caient, treu-li tota. i pots substituir-ho per grip de tenis.. o per neopre o goma autoadhesiva... el que tu vulguis i et sigui mes facil.

es una part que es molt poc important, i que no te que afectar a les caracteristiques del piolet mes enlla del tema estetic, i un xic de comoditat... llavors tampoc fa falta que et preocupis gaire de que pot pasar si ho treus. basicament no passara res, quedara lleig i prou.

tambe  pots penjar-lo a sobre la xemeneia i comprar-te un de nou... pero si preguntes com arreglar-lo suposo que no tens ganes de jubilar-lo....

salut

jander

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies