La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Tecnica y Material >Salomon XA PRO 3D ultra

Tecnica y Material

volver al indice del foro.

Monday 19 april 2010 - 19:49:06

Salomon XA PRO 3D ultra

Hola,
M´he comprat aquest calçat per a fer caminades ara a l´estiu ja que les botes de mitja canya em començaven a donar molta calor i la meva pregunta és si algú les ha fet servir per a fer llargues caminades per terreny pla i semimuntanyós, a veure que tal funcionen...Tinc la intenció de fer el camino de Santiago i dubto si aquest tipus de calçat és el més adient per això. No porten Goretex i m´imagino que el peu transpirarà bastant. Sempre porto botes tipus Salomon i faig caminades bastant "series" de 25, 50, 70 km... i els peus m´aguanten bé, però clar...a l´estiu em bullen!! Si algú ha fet el camino amb aquest calçat o amb un altre m´agradaria que m´expliqués la seva experiència. Salut a tots!

http://www.aresta.com/ctlg/?fX=43414c2c43414c53544c302c43414c53544c54524e2c53414c4f4d4f4e2c363532&fS=&fk=&mF=#init

(Post Editado: 19-4-10 19:49:40)

expandir todo contraer todo 8 Respuestas Última respuesta Wednesday 21 april 2010 - 00:42

Tuesday 20 april 2010 - 03:39
Jo les tinc. Home, en teoria aquestes bambes estan fetes per correr per la muntanya, així que pel camí de Santiago que no té un terreny gaire exigent t´aniran bé. Tenen un punt feble al mig de la sola, en el que a vegades s´hi nota algun roc punxegut. Es gasten força ràpid i tenen uns tacs una mica petits. Transpiren força bé encara que en el seu segment n´hi han que transpiren millor.

No són les millors per mi, però t´aniran bé. Un cop proves les bambes de muntanya penses que com pot ser que hagis tardat tant a posarteles.

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 20 april 2010 - 10:17
Ja se que en principi son per anar per muntanya, per això tenia els meus dubtes de si al fer una caminada per terreny més pla com vull fer no anirien bé. Em dona la sensació de que al ser un caminar més "monóton", sempre la mateixa petjada, potser no és el calçat més adequat. La veritat que ahir les vaig probar fent uns 10 km. i per ser el primer dia no vaig notar res d´extrany, al contrari, com un guant! Una pregunta Lits: per a tu quines són les millors? Em vaig emprovar unes The North Face i unes Asics i les que vaig sentir millor van ser les Salomon. Salut i merci!

Tuesday 20 april 2010 - 16:14

Em fa l´efecte que no son les més apropiades per fer 800 km "del tirón", per tenir una sola massa tova. Potser arribes a Santiago rascant mitjó

Unes d´aquest estil però de sola més resistent crec que serien més apropiades.

Tuesday 20 april 2010 - 16:45
Cada peu és un món, i també depèn del tipus d´activitat que triis t´anirà millor una bamba o una altre. Per mi les més còmodes i que esmorteeixen més el terreny són les Brooks Cascadia, però també són les més cares. Les que em duren més, transpiren més i que també son molt còmodes són les Quechua Diosaz Raid 500. Algú es posarà les mans al cap però les coses com són. Això en bambes còmodes, transpirants i lleugeres, després també tens bambes amb una mica d´estil bota que duren més.

Tranquil que per fer el camino de Santiago les Salomon si no les fas servir molt ara et duraran perfectament per tota la ruta. Això si recomano 2 parells de bambes, per la pluja i per evitar imprevistos.

Tuesday 20 april 2010 - 17:40
Merci companys! Es que hi ha gent que em diu que per fer el camino ni se m´acudeixi de portar xiruques, que agafi unes bambes de tota la vida. Jo sempre acostumo a caminar amb unes botes d´aquestes de muntanya Salomon i mai he tingut cap problema. Una altra cosa que em diuen es que vigili molt el pes que portaré, i per això no vull prendre dos parells de sabates...m´han dit que millor no passar de 10 kg. a la motxilla. Habia pensat a prendre les que porto posades i unes xancles per descansar els peus i duxar-me, per això us pregunto i tinc dubtes. Mai abans habia tingut unes "running" i no se si la sola es desintegra molt ràpid...no voldria estar a mig camí i "tocar de peus a terra", je je je...per altra banda també em fa pal portar les botes perqué igual m´axixarro els peus. Algú de vosaltres ha fet el camino? I amb quin calçat? Si de cas obro un altre post...

Tuesday 20 april 2010 - 20:09

Jo no m´ho pensaria i aniria de cap a unes bambes de trail running. Per mi l´ideal són unes comodes, lleugeres i sobretot molt transpirables (oblidat del gore).

Jo he tingut unes vasque velocity i per mi no seran les últimes. Una mica més económiques que les Salomon i més resistents, per mi ideals per caminar distàncies llargues.

Però més que un model concret cerca una d´aquest estil (lleugera i transpirable) i amb la que et sentis més comode és la teva.

Tuesday 20 april 2010 - 23:49
Tranquil la sola no es desintegra molt ràpid, es va gastant de mica en mica, no et caurà la sola això segur. No sé la pila de kilòmetres que ha fet però ha aguantat quatre baixades de tartera del Pedraforca. Com a molt et quedaràs amb la sola llisa. Com diu en Tramuntana no t´hi trenquis el cap provateles totes i agafa les més còmodes.

Buen camino!

Wednesday 21 april 2010 - 00:42

Jo també tinc unes Vasque, les Blur  i m´estan donant molt bon resultat. (son semblant a les Velocity però més toves, sense una peça que li dona més rigidesa a la sola i el taló).

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies