Tecnica y Material
Hola,
M´he comprat aquest calçat per a fer caminades ara a l´estiu ja que les botes de mitja canya em començaven a donar molta calor i la meva pregunta és si algú les ha fet servir per a fer llargues caminades per terreny pla i semimuntanyós, a veure que tal funcionen...Tinc la intenció de fer el camino de Santiago i dubto si aquest tipus de calçat és el més adient per això. No porten Goretex i m´imagino que el peu transpirarà bastant. Sempre porto botes tipus Salomon i faig caminades bastant "series" de 25, 50, 70 km... i els peus m´aguanten bé, però clar...a l´estiu em bullen!! Si algú ha fet el camino amb aquest calçat o amb un altre m´agradaria que m´expliqués la seva experiència. Salut a tots!
http://www.aresta.com/ctlg/?fX=43414c2c43414c53544c302c43414c53544c54524e2c53414c4f4d4f4e2c363532&fS=&fk=&mF=#init
8 Respuestas
Última respuesta Wednesday 21 april 2010 - 00:42
Em fa l´efecte que no son les més apropiades per fer 800 km "del tirón", per tenir una sola massa tova. Potser arribes a Santiago rascant mitjó ![]()
Unes d´aquest estil però de sola més resistent crec que serien més apropiades.
![]()
Jo no m´ho pensaria i aniria de cap a unes bambes de trail running. Per mi l´ideal són unes comodes, lleugeres i sobretot molt transpirables (oblidat del gore).
Jo he tingut unes vasque velocity i per mi no seran les últimes. Una mica més económiques que les Salomon i més resistents, per mi ideals per caminar distàncies llargues.
Però més que un model concret cerca una d´aquest estil (lleugera i transpirable) i amb la que et sentis més comode és la teva.
Jo també tinc unes Vasque, les Blur i m´estan donant molt bon resultat. (son semblant a les Velocity però més toves, sense una peça que li dona més rigidesa a la sola i el taló).
![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.