La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Tecnica y Material >blog sobre material pes base 5700 gr

Tecnica y Material

volver al indice del foro.

Thursday 10 june 2010 - 12:36:06

blog sobre material pes base 5700 gr

Hola companys aquí teniu un blog d´informació  sobre el meu material per travesses estiu-tardor- pirineus i alps, per si algú l´interessa.

Es pot reduir el pes( -1000gr), si l´excusió és més curta i prescindeixes d´algun material. web:
Actualment porto una "tenda" golite shangrila 3, poc més pesada que la shangrila 2 i més gran ( per a dues persones)

http://rodamon2010.blogspot.com/2010/04/llista-material-3-sessions-pirineus.html

fins aviat!!

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Friday 11 june 2010 - 21:29

Thursday 10 june 2010 - 15:36
GRACIAS POR COMPARTIR Mhelena, veo que al final te decidistes a comprar el nunatak, me alegro, espero que le saques partido

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 10 june 2010 - 18:07
¡Genial! Esta información es muy útil para los que hemos decidido abandonar las mochilas super-cargadas y pasarnos al senderismo ultraligero ... o intentándolo 
Friday 11 june 2010 - 00:32
Gràcies per compartir-ho, sempre és interessant  

Si et puc fer una pregunta, què tal la Rab Demand? Ja en tens una opinió formada? (és força nova no?) Jo me la miro amb molt d´interès com a jaqueta lleugera per l´hivern (per l´estiu en tinc una més lleugera, Haglofs Oz), però les talles de Rab sempre em van una mica estranyes...

Salut  

Friday 11 june 2010 - 08:33

La Rab Demand encara no et puc dir com funciona en condicions extremes. La he provat en condicions de pluja lleugera, i en condicions de "dutxa de casa " 10 minuts  i cap problema. La caputxa,amb mini visera, fa la seva funció perfectament.
En referència a la talla jo  sempre he utilitzat una M, i cap problema amb la M de Rab, puc portar a sota un plumes lleuger    i  tampoc em queda gran  si solament porto una samarreta a sota. Pel que he lleigit l´event sembla que és una mica superior al gorepaclite en quan a transpiració i impermeabilitat.
Tinc entés que treuran la mateixa xaqueta amb cremallera total, pot ser també interessant.

Friday 11 june 2010 - 08:34

Buen trabajo,veo que al final todos llegamos mas o menos a las mismas decisiones en cuanto a material

Creo que puede ser muy interesante ademas de poner los pesos del equipo  de poner los precios (con o sin gastos de envio)................... por que es un dato de gran utilidad para todos ....

(Post Editado: 11-6-10 08:38:47)

Friday 11 june 2010 - 21:29
Gràcies. Jo tinc una Vapour-rise pull-on i és collonuda, però em va una mica justa de la caixa toràcica i una mica llarga de braços. Diria que és la meva talla però si guanyés gaire massa muscular de pectorals o dorsals ja no m´entraria, no em passa amb cap altra peça de roba de muntanya...

El eVent és veritat que té molt bona fama per la seva transpirabilitat, i per això m´agradaria probar-lo, però m´interesa que sigui força resistent, perquè a l´hivern pateixen més que no pas a l´estiu, les jaquetes (al menys en el meu cas). La Oz no m´atreveixo a dur-la a l´hivern...

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies