Tecnica y Material
Hola.
Jo també tenia molt bona opinió de Vertic. Però ha durat fins que he llogat material (unes botes d´esqui de muntanya#. Els preus son abusius i són molt poc flexibles. T´obliguen a llogar per 2 dies encara que les tornis en 24 hores #ni t´arreglen el preu, ni un val per la botiga....#. No només aixó si no que per motius varis les vaig llogar a quarts de sis de la tarda d´un dia i les vaig tornar a les 12 del migdia del dia següent. L´única comprensió a canvi: un val de descompte del 10% #descompte que ja tinc per ser federat...#. Opinió: poques ganes de tenir content al client. Per uns euros de res, han perdut un bon client......
Salut!
7 Respuestas
Última respuesta Sunday 12 december 2010 - 16:48
La meva experiència sempre ha sigut molt bona, de fet per comprar-me les últimes botes el dependent va estar amb mi 1 hora i em va treure tranquilament 15 models diferents. Amb el tema del lloguer, jo he agafat crampons pel cap de setmana i me´ls he endut dijous tarda i tornat dilluns tarda i no m´han cobrat de més...
De fet recordo que ja fa una mica de temps hi vaig anar 2 o 3 vegades en una setmana i sempre em vaig trobar el mateix paio: un israelita que marxava d´expedició no sé on i comprava equip complet i la veritat l´atenció va ser molt bona. A més el tio era un pesat i un ranci...jo l´hagués engegat!!
No sé, suposo que depèn de qui t´atengui i del dia que tingui, encara que això no sigui excusa.
Sobre este comentario, yo la verdad que Vertic ni me va ni me viene (vivo en Pamplona así que me pilla bastante lejos)
Pero bueno, ellos con el alquiler ponen las condiciones que quieren. Y si a uno le gusta las acepta, y si no, no. Si a uno no le van bien pues no alquila. Esto es como si coges una película en el videoclub, vas corriendo a casa a verla y seguido la devuelves (no tardas ni cuatro horas en total) Y seguramente te cobrarán el día entero.
Vaya, es que no entiendo el porque quejarse de que obligan a alquilar dos días y en cambio comentas que las recogiste un día a las seis de la tarde y las devolviste el día siguiente a las doce del mediodía y no te hicieron descuento. El que devuelvas las botas el día siguiente a las doce es problema tuyo, no de ellos.
Un caso similar ocurre en las estaciones de esquí. Si uno coge el forfait de cuatro horas la rebaja en el precio es muy pequeña en comparación con el forfait de día entero. Pero bueno, cada cual vera lo que le interesa.
Como bien dicen las tiendas no son una ONG. El hecho de que tu alquiles un material y lo devuelvas al día siguiente quizá les ha privado a ellos de poderlo alquilar a otra persona durante ese periodo. Entiendo que tu caso seria una cosa excepcional, pero mirandolo desde el punto de vista de las tiendas lo que es innegable que cada vez hay más impresentables que reservan material y luego no lo recogen, devuelven material habiéndolo usado, etc...
Otra cosa es que quizá se hubieran podido estirar más con el descuento.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.