Madteam > Fotografía de montaña > Madstage XVI: Intento al Gran Bachimala i escalada a El Tormo

Madstage XVI: Intento al Gran Bachimala i escalada a El Tormo

Autor: Oroneta 27 September 2010 11 2832    Envia a tus amigos

L'objectiu era fer la cresta de la Punta del Sabre al Gran Bachimala. Anem Nemhinan, Narhinan, Xus, Rapaz i jo. Però que farem, es va quedar en un intent...això sí, s'ho vam passar pipa i a més vam "patir" la primera nevada de l'any. Una passada!! Vam arribar xop-xop als cotxes després de 5 hores sota la pluja, així que es vam pegar un homenatge ben merescut dinant a Plan, on coincidirem amb molts altres madtimianos!

També Teniu algunes fotos de l'escalada de diumenge a l'Escola de El Tormo (Ceresa). Ja veus! el dissabte nevant i el diumenge un dia esplèndid!! Vam disfrutar com xiquets. La companyia lo millor!!

Reefu de Biados

Quin panorama..ja cau pluja granulada i un fred de collons!

panorama hivernal total!! el termòmetre marca -2ºC i un vent de collons!

El grupet, més content que content, amb la primera nevada de l'any, un 25 de setembre...

com és tradicional, el sorteig! el primer afortunat de la nit, el Fern!!