Madteam > Fotografía de montaña > Monogràfic de Barrancs . Promoció C.E. Madteam

Monogràfic de Barrancs . Promoció C.E. Madteam

Autor: C.e.madteam 6 June 2012 56 3662    Envia a tus amigos

El dissabte vam quedar a Boixols. Després de repartir el material, es van fer tres tallers, un de instal·lacions, un de rappel, i un de nusos.

Tothom es va repartir en tres grups, i rotativament es va passar pels tres tallers. Això ens va portar des de les 10:00 fins a les 13:00 aprox.

Després de dinar, vam entrar al riu. El tres grups, per separat, cadascun amb un monitor, van posar en practica els coneixements que acabàvem d’ apendre. El barrancs de Boixols es molt complet, amb multitud de salts, instal·lacions diverses, i sobretot molta aigua. Les instal·lacions havien estat re equipades per la gent de Exploraguies la mateixa setmana , per no tenir cap sorpresa. Vam sortir del riu a les 19:00.

Vam tornar cap a Sort, on teníem l’ allotjament a l’ alberg de l’ escola de piragüisme. Vam arribar força tard, a les 21:30, així que soparet ràpid, xerradeta, riures, i cap al llit. Molt bon ambient generalitzat a tot el grup.

Diumenge teníem intenció d’ anar al barranc de l’ infern. Ens vam dirigir cap allí, i un cop preparats, abans de la tirolina d’ entrada, es va posar a ploure. Els monitors, amb bon criteri, van decidir “abortar” el infern, i dirigir-se cap a un barranc proper, que estava en reserva degut a la previsió del temps, un barranc sec. Aquest també havia estat revista per la gent de exploraguies. Es un barranc molt adient per a fer cursets d’ aprenentatge, ja que te rappels de tota mena, passamans… en definitiva, molta instal·lació. Sota la supervisió del s monitors, tothom va poder muntar i desmuntar reunions, muntar rappels desembragables, baixar a un company amb necessitat d’ ajut… tot molt complet. Tothom va pringar bastant, muntant instal·lacions i assajant tècniques.

Al final, vam sortir a les 14:00 del riu, i vem anar a dinar a la Font de la Figuereta. Allí vam acabar de compartir impressions, riures i anècdotes.

La sensació es que el curset va estar completíssim. Nomes amb el que vem fer dissabte, ja n’hi havia per fer un monogràfic complet. La gent estava al·lucinada de que el CE MADTEAM els hi regales una experiència com aquella, va estar molt i molt reconfortant el poder veure en directe la il·lusió que li va fer a la gent, la quantitat de coses que deien que havien après, i lo be que s’ho havien passat.

Ricard

David Oliveras 1997 - 2024Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Poltica de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver ms informacin sobre las cookies