Madteam > Fotografía de montaña > Puigmal i Pic del Segre des de Nuria

Puigmal i Pic del Segre des de Nuria

Autor: Gerardo 11 June 2016 31 1379    Envia a tus amigos

Aquest dijous 9 de juny m'agafo el cremallera fins a Núria i m'enfilo per la Coma de l'Embut fins al Puigmal. Us podeu creure que mai havia pujat per aquí; un parell de vegades vaig baixar, fa molt de temps... Un cop allà , vaig carenant cap al nord fins al Pic del Segre, al que no pujava des de fa una pila d'anys, uns 14 anys, que es diuen ràpid... I baixo pel coll i la Coma de Finestrelles fins a Núria. Un recorregut plàcid, bonic i solitari, amb un dia estable i tranquil. Molt oxigenant!

I ara amb el Pic de Finestrelles al fons.

A la primavera tota cuca s'esvera...

I per sobre meu, la Coma de l'Embut, amb el Puigmal a dalt.

Mirant cap a l'est, un altre cop la Coma de Noucreus.

Al cim del Puigmal, cap a l'oest, la Cerdanya.

Un detall cap al sud.

Cap a l'est, on destaquen Bacivers, Infern, Bastiments i Lo Rei.

Un detall des de la cadena, amb el Pic del Segre a la dreta i el Pic d'Er a l'esquerra.

En el Pic d'Er, on la cadena gira 90 graus, amb el pic del Segre al fons, a l'est.

Un detall cap al sostres, a l'est: Bacivers, Infern i Bastiments.

El Puigmal, massiu com sempre...

Amb el meu osito apotropaico.

Va por ti, Mel, mi perrina de amor... <3

Arribant al Coll de Finestrelles.