Madteam > Fotografía de montaña > Un paseo hasta el Roca Colom

Un paseo hasta el Roca Colom

Autor: Gerardo 20 October 2016 38 599    Envia a tus amigos

El pasado sábado 15 de octubre nos vamos hasta el Roca Colom (2.510) desde Vallter, pasando por la Coma Ermada y el Pic de la Llosa. Participamos Mati, Pep, Shira, Otto y servidor. Una actividad muy suave, de apenas 600 metros de desnivel positivo, pero luminosa y, por su suavidad, muy relajante.

Als altiplans de la Portella de Mentet, amb el Gra de Fajol Gran y el Bastiments al fons.

Pep i jo.

Allí al fondo, la cadena de Coma Ermada y Pic de la Llosa.

Como en un highland...

Arribant a la Coma Ermada.

Des de la Coma Ermada, mirant cap al Pic de la Llosa.

Al fons, el Circ d'Ulldeter.

Vamos tirando hacia el Pic de la Llosa, con una Mati "crucificada" por el camino...

Al fons, l'elevació del Pic de la Llosa.

Des del Pic de la Llosa, al fons al centre el Roca Colom, el nostre destí, i més lluny i a la dreta el Costabona. A l'esquerra, Lo Rei Canigó.

Mati y Pep.

Des del Pic de la Llosa es veu al fons de la vall del Ter el nucli de Setcases.

Otto.

Shira y Otto.

Detall cap a Tirapits, Freser, Infern i Bastiments, amb el Coll de la Marrana en baix.

Al fondo, muy diluidos en la luz, Montseny y Matagalls.

Des del Pic de la Llosa, detall cap al Canigó. Al centre, la Jaça de Cadí, i a l'esquerra la Pica del Canigó, el cim principal. Per sobre del prat de la jaça, s'arriba a veure la traça que va de dreta a esquerra.

Dejamos el Pic de la Llosa, con la mira en el Roca Colom, en el centro. A la izquierda, Lo Rei.

Shira en primer término, dejando el Pic de la Llosa, que queda atrás. Al fondo sobresale la puntita del Fajol Gran, y toda la cadena Bastiments-Bacivers.

Sobre el Circ de Concrós.

El Roca Colom sobre el Circ de Concrós.

I ja estem al cim del Roca Colom, amb el con del Costabona al fons.

Al nordoest, tot el Circ d'Ulldeter al fons, i a mitja distància els altiplans enfarinats de Coma Ermada i la Llosa, per on hem vingut.

Relax.

Y más relax...

... y más. Hora y media nos tiramos allí arriba. Algunos incluso roncan...

Mati con Shira y Otto, con el Costabona al fondo.

Patrulla aérea...

Otto y Shira.

Otto.

Posado con Lo Rei al fondo, donde ha estado hace un mes...

Tornant del Roca Colom, que queda allà al fons.