Madteam > Fotografía de montaña > Recapte 2016

Recapte 2016

Autor: Gerardo 9 February 2017 18 735    Envia a tus amigos

Amb cert retard us deixo el meu recapte de les activitats del 2016. Són 18 imatges, una de cadascuna de les 18 activitats fetes a alta muntanya aquest 2016, el qual per diversos motius ha estat difícil i costerut, de vegades molt... Trobo molt menys costeruda qualsevol muntanya que la vida pura i dura, per a mi és un fet indiscutible... Per això a mi, i potser també als meus acompanyants, ens agrada anar a la muntanya, simplement per relaxar-nos... A ells els hi dic que ha estat un plaer compartir la nostra passió, i que espero que tinguem moltes més oportunitats per continuar fent-lo....

Gener. Puigmal pel llom de Fontalba, amb Mati i Shira.

Gener. Puigpedrós des de Malniu, amb Carlos.

Febrer. Pic dels Pedrons des de la carretera d'Envalira, amb Óscar i Juan Carlos.

Març. Bastiments per la normal sud, anant tot sol.

Abril. Circ d'Ulldeter jo sol.

Maig. Pic del Freser, amb Mati.

Juny. Puigmal des de Núria, pujant per la Coma de l'Embut, i tornant pel Pic del Segre i la Vall de Finestrelles, també jo sol.

Juliol. Campbieil per la seva vessant nord des de Cap de Long, amb Mati i Carlos.

Juliol. Punta Suelza per la seva vessant nord, amb Bitxe.

Agost. Pic de Bacivers des de Vallter, amb l'Otto.

Agost. Nou Creus i Fossa del Gegant des de Núria, amb l'Otto.

Setembre. Puigmal pel llom de Fontalba i baixada per la Coma de Fontalba, amb l'Otto.

Setembre. Canigó per la sud de la Xemeneia des de Merialles, amb Bitxe i Otto.

Octubre. Roca Colom des de Vallter, amb Mati, Pep, Shira i Otto.

Otubre. Pic de l'Infern des d'Ulldeter i passant per Tirapits, amb l'Otto.

Novembre. Puigmal pel Cim de l'Ortigar i baixant pel llom de Fontalba, amb l'Otto.

Desembre. Vallibierna per la vessant est de Llauset, amb Bitxe.

Desembre. Puigmal per la vessant nord, amb Juan Carlos.