Madteam > Fotografía de montaña > Doncs un altre Puigmal...

Doncs un altre Puigmal...

Autor: Gerardo 29 May 2017 21 582    Envia a tus amigos

Bé, com que s'acaba maig i encara no havia tastat Pirineu aquest mes, aquest passat dissabte 27 de maig marxo amb l'Otto a Fontalba i ens fem la clàssica de la cadena sud. M'agrada baixar pel fons de la Coma de Fontalba, però ho fem de nou per la cadena, amb molta gent. Com el fons de la coma està sempre desert, és on es refugien els grups d'isards, i no vull trobar cap, que en aquesta època les cries tenen dos o tres mesos i l'Otto és perfectament capaç d'atrapar-les.... Objectiu complert, no veiem cap isard.

L'objectiu des de Fontalba.

Aquests, com no mouen un múscul, no són interessants per a l'Otto...

Anem progressant...

Animalons ferèstecs...

Al fons, des de Balandrau a la dreta fins a la Fossa del Gegant, a l'esquerra. En baix la Coma de Fontalba.

Sota la pujada final.

Cap al sud, gairebé al mig es veu el coll de Fontalba, d'on venim.

La cadena sud vista ja des de molt amunt.

L'altiplà somital.

El cim. Una foto amb molt de trampa, perquè sembla que gairebé fossim sols...

Aquí estem.

Detall cap a l'est, amb Infern, Bastiments i Lo Rei al fons...

Detall al nord, al Capcir, amb Carlit i Peric.

Detall al nordoest, amb Tossa Plana de Lles i Puigpedrós.

A sudest...

... i a sud. Atmòsfera molt densa, massa calor, apenes s'albira el Montseny.

Tornem per la cadena. Al centre, el coll de Fontalba, ple de cotxes...

Detall cap a l'est, amb la Fossa del Gegant al centre.

Bestioles que rutllen per la muntanya...