Madteam > Fotografía de montaña > Roca Colom i rodalies.

Roca Colom i rodalies.

Autor: Gerardo 18 July 2020 32 385    Envia a tus amigos

Doncs ahi divendres 17 de juliol marxo amb Otto i Plom, "The Black Dogs", fins al pàrking de Vallter, ens enfilem a la Portella de Morenç i anem planejant fins al Roca Colom (2.510 m.). De tornada, ens enfilem a la suau cadena del Pic de La Llosa i del Coma Ermada. Molt tranquil i oxigenant tot plegat, una excursió de certa distànica longitudinal però de poc desnivell, a més ideal per anar amb gossos. Per cert, que jo sapiga, han estat els primers cims pirinencs del Plom, el nostre cadellet negre...

El Circ d'Ulldeter.

Arribant a la Portella de Morenç.

L'amplíssima Portella de Morenç. Al fons, la zona de la Coma Ermada, per on tornarem.

Carreres de gossets.

Els cims d'Ulldeter enrere.

The Black Dogs apenes ni es miren les vaques... Otto ja les coneix i sap que no són per jugar amb elles, i Plom fa el que fa Otto... Però, aquestes vaques vigilàven els gossos per si de cas, a l'uníson...

Al fons el Roca Colom.

Ja som al darrer coll abans del cim, que crec que es diu Portella de Callau.

Des del cim, Lo Rei Canigó a l'est.

A sudest Costabona.

A sud tota Catalunya, amb núvols mitjans i baixos, observada amb deteniment pels gossets...

A nord-oest i nord el Pirineu, des de Pastuira als cims d'Ulldeter, passant per un llunyà Puigmal.

A nordest les valls de territori francés.

Costabona i gosset.

El Circ de Concròs als nostres peus.

Otto.

Otto i Plom, The Black Dogs.

Yo y todos mis socios de excursión (incluida por supuesto la pipa).

Anem tornant cap a l'oest, d'on hem vingut, baixant del Roca Colom cap a la Portella de Callau.

I després ens anem acostant a la cadena orental del Pic de La Llosa, al fons a la dreta.

Arribant al Pic de La Llosa (2.509 m.).

Des del Pic de La Llosa i mirant cap a sud, tot l'eix de la Vall de Setcases i el poble.

Des de la Llosa cap a l'est, d'on venim, amb el Roca Colom al centre esquerra, i el Costabona a la dreta.

Des de La LLosa cap a l'oest, amb els cims d'Ulldeter al fons. Al final d'aquest informe altiplà que es veu a mitja distància està el cim de Coma Ermada.

Plom, estrenant-se en muntanya pirinenca.

Des de Coma Ermada (2.502 m.) cap a l'est, d'on venim, amb el pic de la Llosa a la dreta i el Roca Colom al centre esquerra.

Anem baixant cap a l'ampla Portella de Morenç, amb els cims d'Ulldeter al fons.

El Pic de La Dona.

Els Gra de Fajol.

El Pic de La Llosa al centre esquerra, vist des de Setcases.