Madteam > Fotografía de montaña > Ortigues i algun altre conegut...

Ortigues i algun altre conegut...

Autor: Gerardo 10 March 2019 33 107    Envia a tus amigos

Doncs ahir dissabte 9 de març ens marxem fins a Fontalba la Núria, l'Albert, el Juli, el Bitxe, l'Otto i servidor, i ens enfilem des de la Coma de Fontalba fins al Cim de l'Ortiga (2.737 m), l'extrem oriental de la capçalera. Ah, i com que ja estàvem per allà, acabem en el Puigmal, quin remei...

El recorregut des de Fontalba: pujarem a la cadena de la dreta fins al fons, creuarem a l'esquerra cap al Puigmal, i baixarem per l'esquerra, el llom de Fontalba.

Arrencant a Fontalba.

El Balandrau al fons.

Entrant a la Coma de Fontalba.

A la Coma de Fontalba.

Quina casualitat, resulta que es veu el Puigmal al fons... Però deseguida remuntarem a la dreta del tot.

Ostres, es que no ens alliberem d'ell... Hem sortir del fons de la Coma de Fontalba per enfilar-nos al Cim de l'Ortiga, i es continua veiem el Puigmal, qui ho havia de dir...

Núria remuntant el llom sud del Cim de l'Ortiga.

Allà al fons està el cim.

Gairebé a dalt i mirant a sud-sudest, amb el Montseny al fons.

Al cim, a nordoest, la capçalera de l'Embut.

A est, el cims de Núria.

I a l'oest resulta que es veu el Puigmal... que ens atrau com una mala cosa...

Deixant el suau Cim de l'Ortiga.

I cap allà ens dirigim, primer al Coll de l'Embut.

Des del Coll de l'Embut, a sud, la Coma de Fontalba.

Bé, i des del coll els 200 metres que ens queden fins a aquest Puigmal implacable...

El Juli en la remuntada final, amb els cims de Núria i Ulldeter al fons.

Al Puigmal.

La colla.

Vista a oest.

Detall a nord.

Nordest-est.

Sud.

Animalons.

Bitxe i servidor.

Iniciem la tornada cap al sud... Juli, Bitxe, Albert i Núria.

... per baixar pel llom de Fontalba.

A mitja baixada pel llom de Fontalba, a la nostra esquerra (est) es veu el nostre llom de pujada cap al Cim de l'Ortiga, a l'extrem esquerra, i en baix la Coma de Fontalba.

L'Otto, l'Albert i Bitxe.

David Oliveras 1997 - 2019Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Poltica de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver ms informacin sobre las cookies