Madteam > Fotografía de montaña > Una volta per La Llosa i Coma Ermada

Una volta per La Llosa i Coma Ermada

Autor: Gerardo 20 November 2020 21 278    Envia a tus amigos

Alguna foto de la matinal d'ahir dijous 19 de novembre pels altiplans i els cims d'aquest sector de Coma Ermada (2.502 m.) i el Pic de La Llosa (2.509 m.), pujant amb "The Black Dogs" des del pàrking de Vallter. Poc desnivell, una distància prudencial... Un passeig d'alçada, en definitiva, però amb molta tramuntana. I amb tota la neu de fa dues setmanes, de la meva galeria del Bastiments, desapareguda.

El Circ d'Ulldeter.

La Portella de Morenç, amb la Coma Ermada al fons.

Els "highlands" de Morenç.

Entre Coma Ermada i el Pic de La Llosa, al fons.

Al Pic de La Llosa.

Des de La Llosa mirant a l'est. Canigó al fons a l'esquerra, Roca Colom al centre, Costabona a la dreta.

I des de La Llosa cap a l'oest, amb les muntanyes d'Ulldeter i més...

Otto.

Més Otto.

Gossets.

I més gossets, amb Plom "chupando cámara".

Detall a Monteny-Matagalls, al sud.

Contemplación perruna.

A oest-nordoest, amb Pastuira a esquerra, al centre un llunyà Puigmal, just entre els dos Gra de Fajol, i a la dreta els cims d'Ulldeter.

Detall a Puigmal.

Baixant cap a l'est des de La Llosa. El Circ de Concròs dominat pel Roca Colom.

I en lloc d'anar-nos al Roca Colom, que fa molt de vent i hem estat al juliol, tirem a nord per la cadena d'herba, que no he recorregut mai, fins arribar al que diu "Rocs Blancs" el mapa de l'ICC, un cim arrodonit d'uns 2.425 m.

Un cim que té quatre grans "mojones" o "cairns". Aquí el que es veu des d'ell cap al nord.

I des de Rocs Blancs mirant a oest, cap a Ulldeter.

I mirant a sud, cap al Pic de La Llosa, d'on venim, al centre.

Potser més "highlands", clar que sí... La Portella de Morenç.