Madteam > Refugios » Pirineos » Pirineo Oriental » Andorra » refugios Ensagents

Refugio Ensagents 2420 m.

Imprimir

Refugi constituit per dos cambres, una petita per als pastors amb llar de foc i llenya abundant mantenida regularment pel Govern d´Andorra. L´altre més gran, amb dos taules, bancs, literes sense matalàs, i estufa de llenya (pero no ´tira´ guaire be). A l´exterior disposa, si fa bon temps, de dues barabacoes amb graelles. Disponibilitat d´aigua a dos metres del refugi.

Es el típic refugi andorrà. Decent, lliure, amb condicions i lliteres metàliques. L´estufa de llenya calenta que t´hi cagues!!

REFUGIO LIBRE

Plazas: 10

SITUACIÓN:
Situat a la vall d´Ensagents, a 2420 m.avans d´arribar als llacs d´Ensagents

ACCESO:
S´accediex desde els Cortals d´Encamp, seguint un camí molt ben marcat (marques vermelles). A meitat de camí fins hi tot trobem un cartell del Govern Andorrà que ens indica el camí.

ACTIVIDADES:
Des de el refugi es poden fer diferents ascensions al cim dels Pesons, o A les crestes de Gargantillar. També es poden fer excursions als llacs d´Ensagents.
Punt de sortida de diferents rutes i ascensions. Cims de l´Alt de Griu i de Pessons com a principals

© David Oliveras 1997 - 2019Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG