Madteam > Rutas y Reseñas » Mountain bike (BTT)

Rutes y reseñas de Mountain bike (BTT)

Gava - Begues Pel "mortirolo" - Coll De Les Agullles Y Molts Corriols por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Ruta molt recomanable per gaudir del Garraf i d'alguns dels seus de corriols Tot i que el trac surt prop de Plaça Catalunya de Gavà, es pot sortir des de l'estació, el track hi pasa al final, que hi hem deixat un campany alla jeje Pujem cap a Begues pel que s'anomena el "mortirolo". Es puja pr ...
Clorophila Power Ii, Btt Per Osona por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Segona versió de la anterior volta que vam fer per Taradell. ...
Circular Igualada - Montserrat por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Espectacular ruta, apta per a casi tots els públics jijiji jo crec que ben be dels 50km, uns 20 son per corriols molts rápids i facils. Practicament de Montserrat fins a la Pobla de Claramunt. La ruta pasa per Can Maçana, la bauma de Cal Solà, pel Coll del Bruc... molt guapa L'arribada a Igua ...
Pels Voltants Del Montseny, Vessant D´osona por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Ruta circular, sortim de Taradell, cap a Viladrau, també pasem per Calldetenes i vic Ja començem amb corriols i camins força tecnics praticament desde l'inici. Aquesta es la tónica, alternant amb alguns trams de pista durs tant de pujada com de baixada duant gariebé fins Calldetenes. Desp ...
Cardona, Camí Dels Santuaris Ii. Mare De Deu Del Miracle por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Per a una descripció super detallada de la ruta entreu en aquest track http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=5895377 Comentar que si ha plogut, mes val no ficarse a fer la ruta, ja que le fangar pot ser considerable. Cap al Km 60 enlloc de seguir el camí, vam anar un petit tram pel costat ...
Conca D´odena En Btt por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS ...
Vuelta A La Sierra De Chia por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Itinerario precioso que nos permite rodear la Sierra de Chia. Practicamente toda la subida está en los primeros 12Km en la subida al Puerto de Sahún Esta es la ruta número 21 de los itinerarios en BTT del Valle de Benasque. ...
En Btt Pel Circ De Colomers por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Volta espectacular pel circ de Colomers. Salardu -> Banhs de Tredos -> Colomers -> Arties ->Salardú ...
Ruta Ager-coll D´ares-congost De Mont-rebei-ager por Pedrothx
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Ruta muy dura, tanto por el desnivel acumulado como por la dureza de parte del recorrido. ...
Más reseñas de Pedrothx
Ruta Alto Tajo Y Montes Universales: Dia Extra Por El Tajo por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS ...
Más reseñas de Madveras
« Inicio rutas y reseñas | Ver solo Tracks para GPS Página  1  2  3  4  5  ... 11  12  Siguiente »