Madteam > Rutas y Reseñas » Escalada en roca » Prepirineo » NOVA VIA: ALVAR ARCHILLA

NOVA VIA: ALVAR ARCHILLA

Zona: Prepirineo · Roca Regina   Autor: Robertmasana

Introducción Nova via d'escalada a la paret de Roca Regina. Via maca per acabar d'alliberar..

ALVAR ARCHILLA)
ALVAR ARCHILLA

Per més informació www.double-r.es

Farà aproximadament 10 anys quan el Roger Archilla amb l’Oscar Jordà i el Pere Dot, van començar la via. Van fer el primer llarg i al començar el segon, l’espitador es va quedar bloquejat… 10 anys més tard jo (Robert Masana) amb el Roger Archilla vàrem decidir acabar la via que havien començat. El Roger li volia dedicar aquesta via al seu pare per al seu 64é Aniversari, per això el nom de la via és: ALVAR ARCHILLA un dels fundadors de l’escalda a Vilanova i la Geltrú i del GEAM (A.E. Talaia.)

La via: El dia 05/10/2008 vam obrir una nova via, a la dreta de la OLYMPIA, ha sortit una via molt guapa o així ho creiem. Podeu descarregar la ressenya (feu click aquí) foto resenya click aquí.

Col·laboradors en suport amb crits, ànims i per acompanyar-nos als bufets lliures de l’Hostal el Llac que ens ha estat servint durant tots aquest dies.
Àngel, Nacho, Ramón (ells estan obrint una altre via a la Roca Regina). Rosa, Raquel, Pepe, Tocayo, Bruno.... i sobretot les cabres de la feixa..

Enviado por Archeo el martes 11 de noviembre de 2008

“ Que n'esteu de forts els bous del MAE!!!!!!!!!!! A veure si aquesta tarda se m'enganxa algo!!!”
Enviado por Robertmasana el jueves 13 de noviembre de 2008

“Hola Archeo... jo últimament no vaig gaire per el MAE, a més ara estic fora per feina... però comenta-li al Roger alguna cosa.. perquè no et coneixem... almenys amb el nom ARCHEO jejej

Salut i a escalar...

Enviado por Archeo el viernes 14 de noviembre de 2008

“ Je, je amb el nom d'Archeo segur que no. A tu hem sembla que t'he visy algun cop. Al Roger si que elconec. Ahir hem va venir dient escola ta quina mail tens, jeje.
Es que m'ha fet gràcia al veure-ho per que com n'havia parlat algun cop de que estaveu obrint una via.
Quan hem possi fort a veure si la faig!