Madteam > Rutas y Reseñas » Escalada en roca » Dolomites » VIA CASSIN-RATTI a al cima oest

VIA CASSIN-RATTI a al cima oest

Zona: Dolomites · Dolomito di Sesto ( TRES cimes)   Autor: Matojero

Introducción Via mítica més llarga del que sembla en un entorn incomparable...i la primera meitat de la via...pati, molt pati. Com vaig veient en aquestes clàssiques...si hi vas en dissabte i diumenge..no escalaràs sol!!!!

vista, desde el coll, de les tres cimes amb l'oest de protagonista.)
vista, desde el coll, de les tres cimes amb l'oest de protagonista.
flanqueo mítico)
flanqueo mítico
q nos pissant los talones!! (llarg q creua la cascada a mitja tapia))
q nos pissant los talones!! (llarg q creua la cascada a mitja tapia)
últims llargs després de la via circular)
últims llargs després de la via circular
foto cim amb la grande de fons.)
foto cim amb la grande de fons.

Situació: Pos Venezia....i seguir indicacions a Cortina d’ampezzo. D’aquí als llacs de Misurina i pujar fins al refu d’Auronzo. Aquest últim tram es de paganini..però si pugeu després de les 8 o les 9 del vespres les balles son obertes. Heu de tenir en comte que cap a les 6 i picu o set passa un guarda pel parking i fa pagar a la penya que a pujat al vespres. Es adir...... a matinar!!! I no us pillarà. De baixada ningú us demanarà res al peatge.

Via: Nomes comentar que en tota la zona amb pati hi ha un o dos parabolts a la reunió i en algun llarg també. Hi ha un pas d’artificial que si no portes pitons s’ha d’apretar ( 1 pas de 6b amb ambientillo)....però a part d’aquí..el martell no el tocareu. També comentar que quan arribeu a la via circular tot i que fàcil fins al cim..encara hi ha una estona....no digueu blat fins que sigui al sac i ben lligat!!!!

Aprox: fàcil  per camí bo i pla, desde el parking fins al collat a oest de les tres cimes. Un cop a la cara nord vorejar les tapia per la tartera per una traça i remontar a peu de via quan estigueu a sota del peu de via.45m-1h.

Descens: Tot esta bastant traçat amb fites, sender a les vires i marques taronges...però tot és una mica laberíntic...amb patis per tot arreu. Vaja que de nit possiblement pillaràs. 1.30 h -2h.

Refu: No ho sé, no hi vem fer nit. És totalment innecessari...i a sobre és molt groscom si fos un hotel....a més, com era d’esperar els guardes no son molt hospitalaris que digue’m.