Madteam > Rutas y Reseñas » Escalada en roca » Prepirineo » via gem

L3)
L3

Santuari de Cabrera - Via GEM

Una via única a la paret de Cabrera

Via GEM

Octubre de 2008

Enric Domenech - Lluis Vila

Dificultat: A1

Recorregut: 73m

Material: 18 cintes + Reunió

Equipament: Tensors Químics

Via Totalment equipada amb tensors químics d'acer inoxidable.

Via  molt segura malgrat la  baixa qualitat de la roca del sector.

No és necessari portar el peus de gat ja que tota la via es fa en artificial.

Aproximació: Des de l'Esquirol anant cap a Cantonigròs per la C153 desvieu-vos al pont de les Perxes direcció al santuari de Cabrera , seguiu la pista que dona tota la volta a la muntanya fins al final, el coll de Bram, que és el lloc on surten les escales de pujar a Cabrera, on heu de aparcar.

Un cop allà agafeu el camí degudament senyalitzat,  que baixa cap a Sant Julià de Cabrera. Al cap de poc trobareu una canal a la dreta, allà agafeu un corriol senyalitzat amb blanc que segueix paral·lel a la paret fins a una canal amb marques blanques que ens deixarà a peu de via .(uns 10 minuts).

Descens: un cop a dalt caminar cap a l'esquerra fins a al santuari i un cop allà es pot baixar pel camí de les Marrades o pel de les escales fins a l'aparcament.(uns 15 minuts)

La via també està equipada per baixar amb ràpel