Madteam > Rutas y Reseñas » Lescorxeta

Rutes y reseñas de Lescorxeta

Les Peixeres Del Sio por Lescorxeta
Mountain bike (BTT) - Catalunya Sortida amb un interès paisatgístic especial, tot i ser en una comarca de secà, ens movem per una zona amb vegetació de ribera, ja que la major part de la ruta transcorre seguint la ribera del riu Sió. També podem visitar el castell molí de Ratera i el castell de Concabella. La ruta es pot fer en ...
Más reseñas de Mountain bike (BTT) | Más reseñas de Catalunya
Guissona àger por Lescorxeta
Mountain bike (BTT) - Prepirineo La ruta Guissona Àger forma part del cicle de sortides amb BTT anomenat els 4 vents: vent del nord, de Guissona a Cambrils; vent de llevant, de Guissona a Montserrat; vent del sud de Guissona a Poblet i vent de ponent, de Guissona a Àger. Aquesta ruta ens portarà sota mateix de la serra del Mon ...
Más reseñas de Mountain bike (BTT) | Más reseñas de Prepirineo
Guissona Castellmeia por Lescorxeta
Mountain bike (BTT) - Catalunya La ruta ens portarà a visitar els poblets de Bellveí, aquí podem donar un tomb pel poble i la plaça de l’església dedicada a Sant Jaume que data del segle XVII - XVIII. Al Llor, val la pena perdre una mica de temps passejant pels carrers enllosats i estrets del poble, i visitar l’església de San ...
Más reseñas de Mountain bike (BTT) | Más reseñas de Catalunya
Els Patamolls De Granollers por Lescorxeta
Mountain bike (BTT) - Catalunya Sortida ideal per fer amb mainada, tant la distància com els desnivells permeten fer-la sense cap problema. Visitarem una zona atípica per un paisatge de seca com el nostre, en èpoques de pluges s’hi acumula l’aigua i s’hi formen patamolls (aiguamolls) on hi podem observar diferents especies d’au ...
Guissona Santes Creus De Bordell por Lescorxeta
Mountain bike (BTT) - Prepirineu Aquesta ruta ens portarà cap al nord de la Segarra entrant a la Noguera i a tocar del Solsonès, de fet l’ermita de Santes Creus l’ubicaríem al Solsonès. L’itinerari és del tot distret i hi ha camins bons, desnivells considerables, corriols fàcils i corriols exigents tant físicament com tècnica. P ...