GPS Dolomitas Bestard Evolution K Sacos De Plumas Fijaciones Diamir Evolution K Top Mountain II Cuerda Polivalente Moskowa Toubkal Manual De Reloj Auriol Botas Puigmal Mochila Mont Blanc
Apuntate al Club Exc. Madteam
Accede a tu menú del club(solo socios)
Calendario de cursos
Foros de Montaña · Vias Ferratas
ferrata Cala del Molí Sant Feliu de Guixols · Autor: Agoaventur · miércoles 20 agosto 2008
Hola a tots. Soc l´equipador de la via, actualment tancada de la Cala del Molí. Estic rebent multitud de correus sobre l´estat de la via. Hi han molts problemes burocratics que no s´acaben de resoldre. Sempre sobre el tema de responsabilitats subsidiarias. Agreixo el vostre interes, pro arribat un punt que ja no esta a les meves mans, encara que estic lluitant sobre el tema de fa més de 3 anys. En aquets moment crec que la manera de fer mes pressió i que realment l´Ajuntament es doni compte de la quantitat de persones que volen la reapertura de la via ferrata de la costa, es enviar les preguntes i els correus de suport al mateix Ajuntament, ja que crec que ells no tenen ni idea de la gent que esta esperant el moment de tornar-la a fer. El correu que podeu enviar les vostres preguntes i suggeriments es : Crec que es l´ultima esperança que ens queda si volem tornar a veure oberta aquesta via ferrada, única al costat del mar. Quants mes enviem mes força farem. Salutacions atots,Albert
Responder
Enviar a un amigo
Posts relacionados
te recomendamos abrir un nuevo tema en lugar de responder al actual
Este mensaje tiene 6 respuestas
Re: ferrata Cala del Molí Sant Feliu de Guixols por Kki · mié 20 ago 2008 ver respuesta
Abans de tot, donar-te les gràcies Albert pel treball que fàs equipant vies ferrades i per donar-nos la oportunitat de disfrutar d'aquest bonic esport. Jo ja he seguit el teu consell i ja he enviat el correu a l'ajuntament de Sant Feliu de Guixols. Aveure si en podem enviar molts i que s'ho repensin per obrir-la. Salutacions, Xavi
Re: ferrata Cala del Molí Sant Feliu de Guixols por salo1972 · vie 22 ago 2008 ver respuesta
jo tambe he enviat el correu a l'ajuntament. sort compis
Re(2): ferrata Cala del Molí Sant Feliu de Guixols por runner007 · sáb 13 sep 2008 ver respuesta
Re: ferrata Cala del Molí Sant Feliu de Guixols por Ter3za · mié 25 mar 2009 ver respuesta
Hola, M'han arribat rumors que s'està reequipant la via ferrata i que s'obrirà d'aquí a poc, és cert Gràcies Teresa
Re(2): ferrata Cala del Molí Sant Feliu de Guixols por Vrakob · mié 25 mar 2009 ver respuesta
Tinc entés que s'ha arribat a un acort amb totes les parts, Ajuntament, costes, Generalitat... per reobrir-la pero que ara el problema es de finançament, no hi ha calés per fer el reequipament com deu mana. Podriem entre tots organitzar una mena de colecta per fer-ho possible més rápidament, no se de quants diners estem parlant, pero potser no seria tan descabellat, no? Salut!![]()
Re(3): ferrata Cala del Molí Sant Feliu de Guixols por Kze.74 · mar 5 may 2009 ver respuesta
com està el tema? Ja se sap si la reobriran segur o no? si es per un tema de calers estic segur que més d'un i més de dos participarien per tal de que es reobrís salutacions!

Cerrar
Suscribirte a esta conversación
Insertar nuevo tema en Vias Ferratas