Madteam > Rutas y Reseñas

Rutas y Reseñas

Este buscador utiliza la API de GOOGLE, los resultados que ofrece pertenecen al índice de Google, por lo que puede que no sean exactos con el contenido real de MadTeam. Losa contenidos más recientes aun no aparecerán y algunos resultados puede que ya no existan.

Ver solo Tracks para GPS

Aresta Dels Cavalls A La Roca Del Salt Dels Cavalls por Funklimbs
Escalada en roca - Serralada Prelitoral Catalana La Roca del Salt dels Cavalls és el cingle més llarg de tots. Fruireu a mida que aneu guanyant alçada amb unes vistes fantastiques al massis de Montserrat. Una gran clàssica. ...
Más reseñas de Funklimbs | Más reseñas de Escalada en roca | | Más reseñas de Serralada Prelitoral Catalana
Hèrnia Discal A La Falconera. por Funklimbs
Escalada en roca - Serralada Prelitoral Catalana La Falconera és una de les parets amb major desnivell de Sant Llorenç del Munt, la roca és bastant compacte en general i el racó amb vistes al Turó Montcau és molt bonic. La via Hèrnia Discal puja per uns diedres molt evidents, una escalada variada, per xalar i gaudir de l’entorn. ...
Circular Igualada - Montserrat por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Espectacular ruta, apta per a casi tots els públics jijiji jo crec que ben be dels 50km, uns 20 son per corriols molts rápids i facils. Practicament de Montserrat fins a la Pobla de Claramunt. La ruta pasa per Can Maçana, la bauma de Cal Solà, pel Coll del Bruc... molt guapa L'arribada a Igua ...
Más reseñas de Madveras | Más reseñas de Mountain bike (BTT) |
Pels Voltants Del Montseny, Vessant D´osona por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Ruta circular, sortim de Taradell, cap a Viladrau, també pasem per Calldetenes i vic Ja començem amb corriols i camins força tecnics praticament desde l'inici. Aquesta es la tónica, alternant amb alguns trams de pista durs tant de pujada com de baixada duant gariebé fins Calldetenes. Desp ...
Normal Al Setrill. por Funklimbs
Escalada en roca - Montserrat Una escalada molt plaent, ideal per a combinar amb altres agulles i per iniciarse en l’escalada clàssica. Al cim contemplarem la bellesa de la regió d’agulles i part de Frares Encantats, un paisatge realment evocador. La primera ascensió al Setrill (25 de Maig de 1942) va ser per aquesta via i v ...
Más reseñas de Funklimbs | Más reseñas de Escalada en roca | | Más reseñas de Montserrat

Las Reseñas Aagrupadas Por Zonas »

© David Oliveras 1997 - 2014Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG