Madteam > Rutas y Reseñas

Rutas y Reseñas

Este buscador utiliza la API de GOOGLE, los resultados que ofrece pertenecen al índice de Google, por lo que puede que no sean exactos con el contenido real de MadTeam. Losa contenidos más recientes aun no aparecerán y algunos resultados puede que ya no existan.

Ver solo Tracks para GPS

Esquivabolas A La Cajoleta por Funklimbs
Escalada en roca - Montserrat La Cajoleta és una agulla que hi ha tocant a la Canal del Migdia i sempre queda una mica oculta degut als seus veïns Montgrós, Plecs del Llibre, Talaies…Però a mes de ser la porta d’entrada a la regió d’Ecos és una agulla molt estètica. Com uns barrufets que volen pujar al sostre de casa seva, ev ...
Más reseñas de Funklimbs | Más reseñas de Escalada en roca | | Más reseñas de Montserrat
Torras-nubiola A La Figuereta. por Funklimbs
Escalada en roca - Montserrat Magnifica via que ens durà al cim de la Figuereta, superant l’extraordinaria llastra que hi ha. Una via clàssica d’alt voltatge, amb bona roca. Nosaltres la vem fer pel recorregut que ve flanquejant pel Sabre i el Punyalet, pero també es pot arribar a peu de via fent el primer llarg de la Ribas-Vela ...
L’esperó De Llebeig O Lo Somni De Sant Joan Al Bisbe por Funklimbs
Escalada en roca - Montserrat l’Imponent i majestuós Bisbe, l’autèntica porta de Frares encantats. Explica la llegenda que els Frares en realitat són religiosos convertits en pedra, castigats per Déu a causa dels seus pecats. La història va ser una font d’inspiració per a Apel·les Mestres, que els dedicà una poesia, centrada en ...
Esperó Beltegeuse Als Cingles De Rupit por Funklimbs
Excursionismo - Catalunya Els cingles de Rupit son una raconada d’una bellesa excepcional i de referencia a Europa, els cingles formen unes espectaculars parets, algunes amb salts d’aigua de mes de 80m com per exemple el Salt de Sallent, on normalment i raja aigua durant tot l’any. La via Esperó Beltegeuse es per a pedalar d ...
Más reseñas de Funklimbs | Más reseñas de Excursionismo | | Más reseñas de Catalunya
Gede A La Trompa De L’elefant por Funklimbs
Escalada en roca - Montserrat Si voleu gaudir del luxe Montserratí aquell que ens proporciona bones emocions de principi a fi, heu d’escalar la GEDE de l’Elefant. Cada llarg en major o menor mida es una petita obra d’art que fa del conjunt, una classica amb tots els ets i uts. Una altre ruta que també val la pena fer es l’Anglad ...

Las Reseñas Aagrupadas Por Zonas »

© David Oliveras 1997 - 2014Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG