Madteam > Rutas y Reseñas

Rutas y Reseñas

Ver solo Tracks para GPS

Barcelona - Sitges En Btt por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Sortim des de el final de la Carretera de les Aigues, encara que el track comença ja desde Zona Universitaria, per arribar fins a peu de Platja de Sitges :) ...
Más reseñas de Madveras | Más reseñas de Mountain bike (BTT) |
Seguint La 5 Pics De Begues por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Aquí encontrareis la descripción del recorrido http://cincpicsbegues.blogspot.com.es/p/que-es.html ...
Atardeceres A La Bessona Superior. por Funklimbs
Escalada en roca - Montserrat Les Bessones són potser unes de les agulles montserratines que mes interes han despertat. Un lloc idilic en un entorn incomparable, ens deixarà sense cap mena de dubte, un bon regust d’emocions fortes, aventures i romanticisme autentic. ...
Más reseñas de Funklimbs | Más reseñas de Escalada en roca | | Más reseñas de Montserrat
Esparraguera A La Roca Gris. por Funklimbs
Escalada en roca - Montserrat Una via molt recomanable, escalada a base d’anar superant de graons on podrem muntar còmodes reunions, un magnífic tram final desequipat però fàcil de protegir amb el material adequat. Ambient mediterrani, tranquil i agradable. ...
Funció Clorofíl·lica A La Pastereta. por Funklimbs
Escalada en roca - Montserrat Una via blava, ideal per l’estiu, per combinar amb d’altres de la zona. Bon ambient garantit, roca i equipament correcte. Situada a la cara oest del Serrat de la Pastereta tindrem ombra al matí i sol a la tarda. ...

Las Reseñas Aagrupadas Por Zonas »

Contactar con Administrador Madteam.net o con el Club Excursionista Madteam

© David Oliveras 1997 - 2014Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG