Madteam > Rutas y Reseñas

Rutas y Reseñas

Este buscador utiliza la API de GOOGLE, los resultados que ofrece pertenecen al índice de Google, por lo que puede que no sean exactos con el contenido real de MadTeam. Losa contenidos más recientes aun no aparecerán y algunos resultados puede que ya no existan.

Ver solo Tracks para GPS

U.e.s A L’esperó De Les Orenetes por Funklimbs
Excursionismo - Prepirineo Al Congost dels Esplovins on bufa l’Espunyola, un vent local molt agradable que bufa cap al sud, hi ha L’Esperò de les Orenetes. Una magnífica paret de dimensions enormes, on trobarem ambient i roca immillorable. ...
Más reseñas de Funklimbs | Más reseñas de Excursionismo | | Más reseñas de Prepirineo
Pirenaic A La Mòmia por Funklimbs
Escalada en roca - Montserrat La Pirenaic es una via amb molt bona reputació, quan puges et dones comte de que la seva fama es correspon i ets sents molt satisfet d’haver fet cim. El que mes us pot agradar son els últims llargs que enllacen amb la Haus-Estrems per que son molt aeris, però els anteriors també son superbs i ens ga ...
Más reseñas de Funklimbs | Más reseñas de Escalada en roca | | Más reseñas de Montserrat
Punta De L’estruch A La Paret De Les Onze Hores por Funklimbs
Escalada en roca - Serralada Litoral Catalana Curta però intensa, ambient agradable i salvatge, ideal per a tardes d’estiu. Ens trobem davant d’una grata sorpresa, una via que conta amb un bon grapat de bones característiques. L’original va per un primer llarg d’A3 que no s’acostuma a fer perquè la roca és molt terrosa, per tal de fer-la tota ...
Más reseñas de Funklimbs | Más reseñas de Escalada en roca | | Más reseñas de Serralada Litoral Catalana
Punta D’en Clerc A La Roca De Les Onze Hores por Funklimbs
Escalada en roca - Parc Natural Sant Llorenç del Munt La via Punta d’en Clerc es del tot recomanable, ens farà gaudir i ens posara ‘a tono’, amb tant sols tres llargs. Una clàssica autentica del massís, situada a la Roca de les Onze Hores, la paret amb major desnivell de la primera cinglera de la Mola. ...
Más reseñas de Funklimbs | Más reseñas de Escalada en roca | | Más reseñas de Parc Natural Sant Llorenç del Munt
Iglésias-casanovas Al Lloro por Funklimbs
Escalada en roca - Montserrat Aquesta agulla es un punt de referencia per als escaladors. S’escalà per primer cop al 1936 amb la utilització de troncs per superar el problema del desplom. Una feina excel·lent, a la roca que representa una de les millors escalades acrobàtiques del massis. Fent la Iglésias-Casanovas assolim la v ...

Las Reseñas Aagrupadas Por Zonas »

© David Oliveras 1997 - 2015Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG