La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña > Condicions Vallter - Coma de vaca - Nuria - Noufon...

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Wednesday 9 april 2014 - 14:05:11

Condicions Vallter - Coma de vaca - Nuria - Noufonts

Hola,


Algú sap com està la zona de neu?

Gràcies,

  

expandir todo contraer todo 11 Respuestas Última respuesta Friday 18 april 2014 - 14:37

 
Monday 14 april 2014 - 13:43
Ningú ha estat per la zona?

Hi vaig demà i m'agradaria saber com està el coll de carançà i noucreus / noufonts, el meteocat donava aquest matí risc 2/3, suposso que baixarà...

Gràcies!!

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 14 april 2014 - 14:14
vaig estar ahir per vallter ( pic de la dona i bastiments) Hi havia neu, sobretot al bastiments. la neu era bona, tova i no va caldre utilitzar els grampons.
Salut!

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 14 april 2014 - 15:42
mmm... Elibete, estava esquiable? per fe runa escapada algun dels dies de setmana santa 

Merci

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 14 april 2014 - 16:23
Hi havia gent amb esquis... jo penso que si... però no sóc esquiadora...
   Ocultar todas las respuestas      
Monday 14 april 2014 - 16:24
Oks, merci

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 15 april 2014 - 08:20
Gràcies Elibete!

Suposso que tocarà mullarse bastant... Intentaré matinar força per trobar la neu dura.

Aprofito per si ho llegeix algú i sap com està el refugi lliure de coma de vaca. Hi ha matalassos? Mantes?

Gràcies,

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 15 april 2014 - 08:50
hi ha matalassos i mantes però comprova q no obrin aquestes dates

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 15 april 2014 - 09:42
Mira les fotos d'en Gerardo d'ahir de la zona del Puigmal

http://www.madteam.net/fotografia/albums/8373-la-repblica-del-puigmal/

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 15 april 2014 - 10:17
Gràcies madveras, ho acabo de veure!

Gràcies tates, m'he posat amb contacte per mail amb el guarda i m'ha dit que tenen obert el lliure, però m'he quedat una mica parat perquè recordava que hi havia matalassos però al mail m'ha dit que porti colxoneta... per això preguntava.

Gràcies,


Editado: 15-04-2014


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 18 april 2014 - 09:57
Bon dia,

Neu estable i abundant encara desde ulldeter fins a Núria. Típica de primavera. Potser el més complicat són els flanquejos desde tirapits a noufonts.
Camí dels enginyers net, només hi ha 7 o 8 congestes, algunes es poden evitar.

A coma de vaca es troba neu desde els 2200. Amb abundància només per enfilar el coll de la marrana en amunt.

Madveras, vas anar a esquiar el dimecres?

   Ocultar todas las respuestas      
Friday 18 april 2014 - 14:37
nops, marxo aquesta tarda cap a Andorra, viam que tal està el Creussans

   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies