:: domingo 26 marzo 2006 · 20:40:06 :: Amunt! ::
Tritó, t'ho has agafat com una ofensa personal i no ho és. Hi ha hagut aquesta setmana una discusió forta i dura sobre l'actuació d'un company al Puigmal, per tant, la teva pregunta podia interpretar-se d'una manera errònia. Les meves credencials (si és que realment les tinc) i la meva experiència (aquesta sí) s'han forjat en 35 anys de muntanya, per tant, no t'he de sorprendre quan aplaudeixo les opinions (repeteixo dures) d'en Waldo, qui probablement té més credencials que jo. No vas preguntar perquè servien les raquetes i els grampons i quan s'han de fer servis les unes o els altres. Vas dir que anaves al Puigmal i si et calia agafar material d'ascensió hivernal. Tú evidentment pots banyarte en una platja amb bandera vermella, però saps que corres un risc. Doncs a l'hivern, els riscos a la muntanya solen dur problemes. Tan sols passejant pel foro haguessis vist que un grup de companys nostres van abandonar la pujada a Fontalba, ja que l'estat de la pista obligava a un esforç extra, malgrat les raquetes, doncs una setmana després, aquestes condicions poden suavitzar-se, però no el.liminar-se. Ja fa temps que el foro s'està convertint, al meu entendre, en un camp de batalla, on les discusions surten moltes vegades de to, i avui comentava amb un grup de Madteameros que hem anat al Montgrós, que cada vegada tinc menys ganes de participar en les converses, ja que abans d'escriure has de pensar en no molestar a ningú. Jo sempre he intentat donar resposta a les qüestions sobre les que he tingut coneixement, però han estat punts de vista u opinions personals, ni dogmes, ni pautes a seguir, per tant, no t'ho prenguis malament, mai faig prevaldre els meus anys sobre l'opinió dels demés. Gaudeix de la muntanya i tingues-li respecte. Salut