La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña > EXPEDICIO AL ISLAND PEAK

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Tuesday 7 november 2006 - 19:24:14

EXPEDICIO AL ISLAND PEAK

AQUI TENIU ALGUNES FOTOS DE LA MEVA ASCENCIO AL ISLAND PEAK (IMJA TSE) 6.200M.

HIMALAIA, DISABTE 21 D´OCTUBRE DEL 2006.

NIT A CAMPAMENT BASE A 5.100M.

MES DE 6H. D´ASCENCIÓ AMB CONDICIONS METEREOLOGIQUES HIVERNALS, BOIRA, NEU I VENT. AMB L´AIGUA CONGELADA, ELS PEUS ADORMITS I SENSE OXIGEN EXTRA... I CARREGANT NOSALTRES EL MATERIAL (ARNES, JUMAR, PIOLET, GRAMPONS, CORDA, ESTACA, ETC...) EL SHERPA NOMÉS ENS GUIAVA!!!

DESCENS D´UNES 3H RAP.PELANT ELS TRAMS SUPERIORS SENSE VISIBILITAT, AMB UNA CORDA UNA MICA "USADA".(COM VEIEU A TERCERA FOTO)

SORTEJANT - ESQUIVANT - SALTANT UNES ESQUERDES IMPORTANTS A LA GLACERA...

JO SOC LA DE ROSA...

A ALGU SE LI ACUDEIXEN UNES VACANCES MILLORS?????????????????????

http://picasaweb.google.com/apoblepein/ExpediciNIslandPeak

  

expandir todo contraer todo 11 Respuestas Última respuesta Saturday 18 november 2006 - 01:34

 
Tuesday 7 november 2006 - 20:48
¡Muy guapas las fotos, y enhorabuena por esa ascensión! Eso si, vaya cuerda . Parece para tender la ropa. Y pena que no pudieráis disfrutar de las vistas de cumbre, que he visto alguna otra vez fotos, y es una pasada.
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 7 november 2006 - 21:12
Enhorabuena, las fotos son una pasada



   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 7 november 2006 - 22:04
Felicitats per aquesta gran aventura? Em podries dir a quin país es situa aquesta meravellosa muntanya? Ho dic per si algun dia tinc ganes d´anar-hi! Les teves fotos m´han recordat tant a Tintin en el Tíbet!! Llàstima del mal temps, però ja es veu que ha valgut molt la pena! Ara, el que m´ha semblat més simpàtic és el vostre yak  Ambient completament expedicionari al camp base, i quines vistes eh! En fi, felicitats i molt maques les fotos!
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 7 november 2006 - 22:06
Per cert, per no donar peu a confusions, el interrogant de la primera frase que t´he escrit en realitat és un signe d´exclamació!!!!!!  teclat dels ....ons!
   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 8 november 2006 - 08:05
El Island Peak está en Nepal, muy cerquita del Everest. He visto fotos del Nuptse desde la cima, y realmente impresiona. Adjunto un mapa de la zona:


   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 8 november 2006 - 09:07
.... y la sur del Lothse, en la 2ª página de la galería, impresionante.....
bonita actividad, Cat.... sí, señor...

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 8 november 2006 - 09:30

Felicitats per aconseguir-ho!!! i les fotos són impressionants!

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 9 november 2006 - 14:57
eiiii!!! moltissimes gràcies a tots!!!! i mil milions de perdons per tornar a escriure en majúscules... es que vaig fer un "pegar"..... però no cridava, eh???

Por cierto Fern, ya que te has molestado en adjuntar un plano (te lo agradezco) os diré que las fotos con solo de la ascención al Island, pero estuvimos 16 días trekkeando por la zona, asi que incluimos; salimos desde Lukla (2.800m) fuimos hacia GOKYO + GOKYO PEAK (RI) 5.483M + CHOLA PASS 5.420M + IMJA TSE y ya para abajo.


   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 12 november 2006 - 09:38
Hola Cat_
Felicitats guapi!!
deuria ser super guai fer el cim, oi?

jejeje, bé, aviam per quan la resta de fotos, eh!!

Anna

   Ocultar todas las respuestas      
Friday 17 november 2006 - 11:44

   

Dolentaaaaaaaaa!!!!!!!!!

Anna, no em facis parlar...que les fotos les tens tu!!! a veure si penjes alguna, ja que no me les vols donar!!!!


   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 18 november 2006 - 01:34
Hola guapiiiiii
que tal chica, guai??
res, ja et passaré les fotos :-))))

   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies