Tornar a pàgina principal

·:. Refugios
·:. Libros
·:. FOROS
·:. Videos
·:. Actividades
·:. FOTOGRAFÍA
·:. Mercadillo
·:. Publicidad .:·
·:. Aviso Legal .:·

Alias  Clave Recordar sesión    recordar clave Chat  

DUBTE SOBRE RUTA "ALTERNATIVA" CAP A LA PICA D´ESTATS... :: martes 22 julio 2008 · 12:41:18 :: SOLDE ::

Hola,

aquest cap de setmana ens voliem enfilar fins a la Pica d'Estats, intentant fer els 6 3000's de la zona... però la nostra idea no era fer-ho per l'Estanyet de la Coma Gelada, sinó pujar per la vall d'Areste.

Tinc clara la ruta per la vall de l'estany d'Areste, i la ruta des del pic de Rodó de Canalbona fins a la Pica, però no tant la part entre els dos.

He trobat dues opcions:

1. Pujar fins al collet al sud de l'Agulla S de Canalbona, i baixar fins a l'estany de la Coma Gelada i enganxar amb la "normal" de la ruta Gabarró.

2. Pujar fins al mateix collet i des d'allà anar directament fins al Pic de Canalbona (2.968m?). I llavors carenar fins al Rodó de Canalbona...

La meva pregunta és la següent... algú coneix la ruta per carenar des del Pic de Canalbona fins al Pic Rodó de Canalbona? passos delicats, grau, fites, etc...

Gràcies per avançat!!

solde

Respuestas(3)
» Re: Dubte sobre ruta "alternativa" cap a la Pica d´Estats... por bouvier ::: mar 22 jul 2008
      » Re(2): Dubte sobre ruta "alternativa" cap a la Pica d´Estats... por Solde ::: mar 22 jul 2008
           » Re(3): Dubte sobre ruta "alternativa" cap a la Pica d´Estats... por Alexrb ::: mar 22 jul 2008
:: martes 22 julio 2008 · 20:38:57 :: Alexrb ::

Jo de tu no em complicaria la vida. Quan arribis a l'estany d'areste, al cap d'una estona veuràs un coll a l'esquerra (sud del Pic de Canalbona) d'uns 2745 metres aprox.  Arribes al coll i passes a l'altra vessant on veuràs un cami marcat amb poques fites. Vas baixant i pujant diferents esperons que baixen del Pic de Canalbona fins que arribes a un altre coll per arribar a l'estay que està a peus del Rodó de Canalbona, i ja per terreny conegut a la Pica. No hi ha cap pas d'escalada abans del Rodó, ni cap pas aeri. Simplement és caminar i seguir les escases fites. Després la cresta de la Pica ja és una altra qüestió

Salutacions.

Sección 'Rutas y Ascensiones' moderada por: Fern, Manolito
Webmaster: MadVeras

Contactar Madteam.net | Contactar C.E.Madteam | PUBLICIDAD | Aviso legal

© David Oliveras 1997 - 2008. Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons

(c)MADTEAM.NET - bojos per la muntanya