aquest estiu etare una setmaneta a la zona de chamonix, amb la family.(be. tambe m' escaquejare un parell de dies per fer alguna ascensio jejeje)
podeu dornar-me alguna indicació d' excursions "imprescindibles" per la zona.
vaig amb les nenes, que encara que caminen i força, tenen 7 i 3 anys. aixi quetampoc es questio de matxacar-les.
s' accepten teleferics, trenets, visites culturals...
gracies a tots
Este verani estare una semana en la zona de chamonix, con la familia.
podeis darme alguna indicacion de excursiones "imprescindibles" en la zona??
voy con las niñas, que caminan bien, pero tienen 7 y 3 años, y tampoco es cuestion de que acaben odiando la montaña. se aceptan telefericos, trenes, visitas culturales....![]()
Hola!!
recomano moltíssim la excursió al Llac Blanc com ha dit el Javi i sobretot continuar una mica més fins al llac de Cheserys.Vistes espectaculars i sol ser una excursió familiar.Bé i les altres propostes tb estan molt bé.
També podeu anar al Parc Animalier de Merlet que està a Les Houches,molt aprop de Chamonix.Hi han animals de la zona(marmotes,etc...).No hi he estat però sé que moltes famílies hi van.
:) a passar-ho bé!!
http://www.parcdemerlet.com/
Contactar Madteam.net
|
Contactar C.E.Madteam
|
PUBLICIDAD
|
Aviso legal